دامغان_ سرهنگ محمدحسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۱۴
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمدحسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت روز خبرنگار و تقارن آن با سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَ الْقَلَمِ وَ ما يَسْطُرُونَ (قلم: 1)


تقارن 17مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار، با حماسه عاشورای حسینی تلاقی نیک و متعالی می باشد.

رسالت امام حسین (ع) آگاهی بخشی و هدایت بود و حضرت زینب (س) هم بزرگترین روایتگر واقعه عاشورا می باشد که حقیقت کربلا قرن‌ها و هزاره‌ها فراموش نخواهد شد و تا ابد ماندگار است.

نام خبرنگار با شهود و شهادت درآمیخته و این نشان از جایگاه والای آن دارد که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، زمان بازسازی کشور، دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و دفاع از سلامت تعداد زیادی از اصحاب رسانه جانفشانی کردند تا مسیر راه اطلاع‌رسانی روشن بماند و این مسیر خطیر و خیره‌کننده آگاهی و هدایت همچنان ادامه دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و آرزوی موفقیت برای همه خبرنگاران ویژه خبرنگاران شهرستان دامغان، امیدوارم به برکت این ایام پر خیر و برکت، رسانه‌های ما ذیل مفاهیم ارزشمندی چون جهاد تبیین، مطالبه گری، روشنگری و بصیرت افزایی، امیدآفرینی و... در راستای ایرانی آباد و شایسته مردمان اهل فرهنگ، حماسه و تمدن مستدام و متعالی باشند.

سرهنگ محمدحسین تقی پور
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها