خبرهای داغ:
شکوهی اظهار کرد: طلایه داران فرهنگ ایثار، خبرنگاران شهید و جانبازی هستند که حماسه هشت سال دفاع مقدس را مخابره و رشادت رزمندگان را ثبت کردند تا در تاریخ ماندگار شود.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۵۶
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

قزوین_ به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین  با اصحاب رسانه در سالن جلسات بنیاد شهید برگزار شد. 

 

شکوهی، سرپرست بنیاد و امور ایثارگران استان قزوین در این نشست ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا بیان کرد: روز خبرنگار مقارن با سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی است که در افغانستان به شهادت رسید.

 

وی گفت: شهادت وی این پیام را دارد که در بحث خبر و خبرنگاری مرز جغرافیایی مهم نیست و خبرنگاران فارغ از مرزها پیام ایثار و شهادت را مخابره می کنند.

 

شکوهی اظهار کرد: طلایه داران فرهنگ ایثار، خبرنگاران شهید و جانبازی هستند که حماسه هشت سال دفاع مقدس را مخابره و رشادت رزمندگان را ثبت کردند تا در تاریخ ماندگار شود.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: امروز از خبرنگارانی تجلیل می کنیم که اندیشه و قلم آنها در مسیر شهدا و به دنبال بهبود شرایط ایثارگران هستند. بنیاد شهید و خبرنگاران با هدف مشترک رفع مشکلات ایثارگران فعالیت می کنند و خواهش ما این است مشکلات این حوزه را برای بهبود شرایط ایثارگران پیگیری و خل نماییم.

 

وی افزود: امروز جامعه نیازمند نهادینه شدن فرهنگ ایثار بین مردم است. با توجه به وضعیت فعلی که کرونایی است و رفت و آمد ایثارگران در این شرایط مناسب نیست، قوانین و دستورالعمل های ما در سایت ایثار بارگذاری شده و ایثارگران می توانند از این طریق به اطلاعات مورد نظر دست یابند.

 

شکوهی تصریح کرد: همچنین بسیاری از خدمات ما الکترونیکی شده و ایثارگران می توانند خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند و اطلاع رسانی ما همچنین از طریق خط ۱۶۱۶ در همه استان راه اندازی شده است.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ادامه یادآور شد: در برهه انتخاب رشته کنکور هستیم و امسال برابر ماده ۶۶ قانون جامع، پایگاه مشاوره تحصیلی در سراسر استان آغاز به کار کرده و ایثارگران می توانند با مراجعه به این پایگاه ها خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

 

وی اضافه کرد: اصلی ترین کار ما بحث در طرح سپاس و دیدار با خانواده محترم شهداست. طی پنج ماه اخیر ۲۰۲۱ دیدار حضوری با خانواده شهدا و ۲۳۲۶ تماس تلفنی ثبت شده است.

 

شکوهی خاطرنشان کرد: در سایت نوید شاهد و سایت ایثار ۱۶۷۲ مطلب از ابتدای سال تولید و منتشر شده و ۱۶۰۵ مطلب نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها