خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه چشم مظلومان عالم به بازوی قدرتمند نیروی مسلح جمهوری اسلامی است، گفت: تنها «بصیرت» راه مقابله با دشمنان نظام و انقلاب محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۶۹
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در همایش سیاسی نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی یک کلمه طیبه است و جایگاه این نیروی مسلح مکتبی و مقتدر در داخل و خارج حفظ تمامیت ارضی کشور است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح نقش امر به معروف و نهی از منکر را در جهان بر عهده دارند، دنیایی که بر ظلم، قتل، تعدی، تجاوز، مظلوم کشی و … گویی اتفاق کرده است.

وی ادامه داد: نیرو‌های مزدور امروز در سراسر جهان برای کوبیدن مردم، ارزش‌های دینی مردم و استقلال مردم با یکدیگر هم عهد شده اند و هیچ منکری بدتر از این نمی‌توان تصور کرد.

حجت الاسلام ولمسلمین حاج آقای عبادی افزود: چشم مظلومان عالم به بازوی قدرتمند نیروی مسلح جمهوری اسلامی است، به این دلیل که دنیای استعمار و استکبار جز زبان قدرت خیچ چیز نمی‌فهمند و نه دین و نه وجدان دارد و فقط واژه قدرت را می‌فهمد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، بیان داشت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی طی ۴۴ سال بعد از بیعت با امام راحل، قدرت و استقامت خود را به شرق و غرب نشان داده است و این‌ها ارزش‌هایی است که خدای متعال می‌داند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح و همه هسته‌های مقاومت در داخل و خارج کشور که در مقابل ظلم جهانی ایستاده اند مقدمه‌ای برای برپایی عدالت جهانی هستند و نیرو‌های مسلح جز ارتش مهدی موعود (عج) محسوب می‌شود.

وی گفت: مواضع مکتب اهل بیت (ع) در اسلام بر کسی پوشیده نیست، امروز با این همه انفجار اطلاعات نسبت به این موضوع آگاهی کاملی و بیشتری نسبت به ما دارند، اما نفس و طغیان و سرکشی را پیشه گرفته اند و دم از حقوق بشر هم می‌زنند.

حجت الاسلام ولمسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطر نشان کرد: این قدر دروغ‌ها را با جرات و محکم بیان می‌کنند که افراد ساده لوح گول می‌خورند و تنها بصیرت راه مقابله با آنان محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها