مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از آبرسانی به روستاهای تشنه به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۷۴
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی کاشفی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به عملیات آبرسانی به روستاهای تلوبین و دشت شاد از شهرستان میامی گفت: آبرسانی به این دو روستای دارای مشکل آبرسانی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان و بسیج سازندگی صورت گرفته است.

وی با تقدیر از همکاری های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان تصریح کرد: توسعه همکاری ها و تعاملات با توجه به ظرفیت های طرفین در تحقق بخشیدن به اهداف مشترک بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به پروژه های آبرسانی در دست اجرا اظهار داشت: چندین پروژه بزرگ آبرسانی در استان در حال اجرا بوده که یکی از آنها آبرسانی به 12 روستای بخش کالپوش از شهرستان میامی است که در دست اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه آماده همکاری با دستگاه های خدمت رسانی در حوزه های مختلف برای تسریع در روند خدمت رسانی هستیم افزود: بسیج سازندگی همواره زمینه ساز محرومیت زدایی در استان بوده است و در ما در این راه از همه توان و ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

کاشفی با اشاره به اینکه هدف ما امیدبخشی به مردم و غلبه بر هجمه‌های دشمن است، افزود: الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی مردم برای حل مشکلات خودشان در هر منطقه است.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات آب شرب برخی از روستاهای استان که دچار تنش آبی هستند پروژه های بزرگی در دست اجرا بود و این روند تا رفع مشکلات آبی روستاها ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها