خبرهای داغ:
یادواره شهدای روستای کرمجگان قم با سخنرانی سردار گنجعلی از یادگاران دفاع مقدس و حضور گسترده مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۰۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یادواره شهدای روستای کرمجگان از توابع شهرستان کهک به همت بسیجیان و مسئولین روستا در شب تاسوعای حسینی برگزار شد.

این مراسم باقرائت بخشی ازقرآن توسط قاری ممتازکشوری دکترشعاعی آغاز و سرودجمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک سپاه علی ابن ابی طالب(ع) اجرا شد.

یادواره شهدای روستانی کرمجگان قم برگزار شد

سپس سردار گنجعلی از یادگاران دفاع مقدس با اشاره به آیات قرآن کریم به تشریح کلمه مقدس مقاومت پرداخت و گفت: برای رسیدن به قله‌های سعادت که اوج آن شهادت در راه خداست نفی طاغوت های درون و بیرون لازم است و برای رسیدن به این قله سعادت، نفی طاغوت‌ها شرط اساسی و لازمه ثبات قدم و پایداری است.

وی در ادامه گفت: انگیزه مقاومت و رفتار دفاعی از خود و منافع خود در برابر خطر، یک انگیزه فطری و ذاتی است و همه موجودات عالم وقتی که مورد حمله قرار گیرند از خود دفاع می‌کنند.

گنجعلی با اشاره به آیه سوره ۱۸ انبیا تصریح کرد: منطق قرآن در مواجهه حق علیه باطل یک منطق تهاجمی است نه دفاعی.

یادواره شهدای روستانی کرمجگان قم برگزار شد

همچنین دکلمه‌خوانی در مورد شهدا توسط یکی از متربیان صالحین و اجرای سرود سلام فرمانده توسط دهه هشتادی‌های کرمجگان دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.

یادواره شهدای روستانی کرمجگان قم برگزار شد

برپایی نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عفاف و حجاب، غرفه نقاشی برای کودکان و جنگ شادی از دیگر برنامه‌های متنوع این یادواره بوده است.

خاطرنشان می‌شود، این یادواره با حضور دو هزار نفر از خواهران و برادران روستای کرمجگان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات