خبرهای داغ:

عدالت محوری و توسعه متوازن از اهداف مهم شهرداری شاهرود است

شاهرود_شهردار شاهرود با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری نگاهی رو به جلو در همه حوزه‌های شهری دارد، گفت: عدالت محوری و توسعه متوازن از اهداف مهم شهرداری شاهرود است.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۲۱
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

عدالت محوری و توسعه متوازن از اهداف مهم شهرداری شاهرود استبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در صحن علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه ما معتقدیم رفع نیاز‌های اولیه شهروندان باید دراولویت خدمت رسانی مجموعه مدیریت شهری قرار داشته باشد، افزود: نگاه حمایت گرانه و رسیدگی به مشکلات محلات کم برخوردار در کنار اجرای پروژه‌های بزرگ از اولویت‌های این مجموعه بوده که با تمام توان در حال انجام است.
او از احداث ۶ میدان وچندین اصلاح هندسی طی ۹ ماه گذشته خبر داد و ابراز داشت: این تعداد احداث میدان در بازه زمانی کوتاه در تاریخ شهرداری شاهرود بی سابقه بوده است و این نشان ازتداوم و استمرار خدمت در مجموعه مدیریت شهری دارد.
شهردار شاهرود در ادامه به احداث کانال هدایت آب‌های سطحی، بازپیرایی پارک ها، روکش آسفالت، مناسب سازی پیاده رو‌ها و... همزمان با احداث پروژه‌های کلان اشاره کرد و اظهار داشت: شاهرود همیشه افتخار پیش رو بودن در تمام حوزه‌های شهری را داشته است.
احمدی با بیان اینکه میزان منابع مالی بدست آمده از محل تفکیک اراضی که با اعتماد مردم در اختیار شهرداری قرار گرفته است قابل توجه بوده، عنوان کرد: با تهیه طرح جامع و طرح تفصیلی اراضی بسیاری از بلاتکلیفی‌ها مرتفع شده و خواهد شد.
ا با اشاره به اینکه منافع مردم و پیشرفت شهر از هر سلیقه‌ای ارجع‌تر است، اعلام کرد: شهرداری شاهرود تنها شهرداری است که علی رغم اجرای همه پروژ‌ها در پویایی و سرزندگی حوز‌های عمرانی و پاکیزگی شهر در استان پیشگام است.
شایان ذکر است، خوشبختانه شهرداری شاهرود در پرداخت حقوق و دستمزد و تامین هزینه پروژه‌ها بدون هیچ مشکلی قدم برداشته و این نشان از تفکر مدیریتی صحیح در مجموعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها