خبرهای داغ:
همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: همه ما وظیفه داریم یک سردار همدانی باشیم چراکه در حال حاضر شخص مطرح نیست و سردار همدانی یکی از مالک اشترهای واقعی مقام معظم رهبری بود.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۶۴
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی امروز در تجمع دانشجویان همدان که در محکومیت توهین یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم بر سر مزار شهید همدانی برگزار شد، اظهار کرد: گاهی تفاله‌ها و پسماندهای فتنه‌های سال ۸۸ حرکت‌هایی انجام می‌دهند تا جامعه را امتحان کنند و عکس العمل نیروهای انقلابی و مردم را در مقابل شهدا و ولایت ببینند.

وی با بیان اینکه اگر امروز دشمن شهید همدانی را مورد هدف قرار داده است هدف اصلی آنها ولایت است، گفت: فتنه‌گران به دلیل معذوریت‌هایی که دارند نمی‌خواهد رهبری را مستقیم مورد خطاب قرار دهند بنابراین مالک اشترهای رهبری را مورد هدف قرار می‌دهند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به رشادت‌های شهید سردار همدانی و بیان خاطراتی از وی ابراز کرد: محاسبات منافقین در دفاع مقدس و عملیات مرصاد غلط نبود اما رشادت‌ها و تدابیر شهدا و شهید همدانی اجازه پیش روی به آنها نداد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و فتنه‌گران از ضربه‌هایی که از شهید سردار همدانی به آنها وارد شده، ناراحت هستند، عنوان کرد: فرمانده میدانی فتنه ۸۸ و خاموش کننده فتنه سردار همدانی بود.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه سردار شهید همدانی در کنار سردار شهید سلیمانی بود و دفاع وطنی را در کشور سوریه ایجاد کرد که هیچ کس به آن اعتقاد نداشت و باعث بالا رفتن مقام سردار سلیمانی شد، یادآور شد: در عملیات مرصاد شهید صیاد، سردار همدانی را به دلیل رشادت‌های وی با عنوان شیر همدان خطاب کرد.

وی با بیان اینکه ما نتوانستیم آنگونه که باید سردار همدانی را معرفی کنیم و تکلیف خود را به خوبی ادا نکرده‌ایم، مطرح کرد: من ۴ دهه در خدمت سردار همدانی بودم و دیده‌ام که شهید همدانی اقداماتی که انجام می‌داد به اسم خود عنوان نمی‌کرد و به نام دیگران ذکر می‌کرد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: امروز این اهانت‌ها اهمیتی ندارد اما چیزی که اهمیت دارد این است که باید ببینیم پشتوانه این‌ها چه کسانی هستند و باید بدانید استکبار و اسرائیل به آنها دستور این کار را داده‌اند.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم یک سردار همدانی باشیم چراکه در حال حاضر شخص مطرح نیست و سردار همدانی یکی از مالک اشترهای واقعی مقام معظم رهبری بوده است و ایشان به سردار همدانی افتخار می‌کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم رسالت و وظیفه خود را در مقابل شهدا را به خوبی ادا کنیم.

سردار فرجی ابراز کرد: عکس العمل جوانان با غیرت در مقابل این حرکت وقیحانه نشان می‌دهد روح شهید همدانی هنوز زنده است و همیشه در بین ما است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات