مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ با حضور جمع کثیری از مسئولین در مجتمع حافظ برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۴۲
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ،  جانشین سپاه شهداء استان سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شاهین دژ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵۰ شهید والامقام شهرستان و با یادآوری سلحشوری های رزمندگان این سرزمین بر لزوم توجه بیشتر مسئولین به این شهرستان تاکید کرد و گفت: تمامی قدم گاه های این شهرستان جای پای شهیدانی است، که دلیرانه با دشمن جنگیدند به گونه ای که می‌توان نام این شهرستان را دارالمجاهدین نامید.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع)، گفت: مراسم عزاداری حسینی می بایستی پایگاه کسب معنویت، تزکیه نفس و بصیرت باشد، زیرا بهره مندی از ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در راستای آشنایی نسل جدید با معارف الهی و فرهنگ عاشورایی سبب خنثی سازی توطئه های دشمن می شود.

سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی افزود: به موجب بصیرت می توان دشمن را به خوبی شناخت و از باورها و مبانی نیز به درستی دفاع کرد.

وی افزود: همراهی با ولایت مهمترین وظیفه ما است و هیچکس نباید خود را از ولایت جلوتر بداند و در مسیر زندگی دنباله رو ولایت باشیم زیرا رمز موفقیت در این مسئله است.

سردار رحیمی به اقتدار و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: جبهه های مقاومت در کشورهای مختلف آماده هستند تا پاسخ قاطع به یاوه گویی های دشمنان بدهند و اگر خطایی بکنند عین الاسد تکرار خواهد شد که عملیات حمله به پایگاه آمریکا در عین الاسد نشانگر اقتدار واقعی ایران اسلامی بود.

جانشین سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: امروز توطئه دشمن اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی است، لذا باید حواس‌مان باشد که در میدان دشمن بازی نکنیم.

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه شاهین دژ در این آیین، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تاسیس، خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب دانسته و در مقاطع مختلف ۴۳ ساله، برای پیشرفت و تحقق آرمان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی خانواده معظم شهداء و ایثارگران را از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی دانست و افزود: آنان با حضور ایثارگرانه در دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند و به الگوهای درخشان تبدیل شده‌اند و امروز دعای خیر این عزیزان بزرگترین پشتوانه مسئولان برای موفقیت در ماموریت‌ها است.

حجت الاسلام مرادی پاسداران را تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) دانست و عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی سربازان پا در رکاب ولایت در همه صحنه‌ها و هر شرایطی هستند.

لازم به ذکر است، در این آئین از زحمات ۳ ساله فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی تقدیر و سرهنگ پاسدار منصور یوسفی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات