خبرهای داغ:

بیانیه سپاه ناحیه همدان در پی جسارت سران فتنه به شهید همدانی

همدان-سپاه ناحیه همدان در پی جسارت یکی از سران فتنه سال ۸۸ به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۵۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه ناحیه همدان در پی جسارت یکی از سران فتنه سال ۸۸ به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هوالقهّارُالعَلیم

اِذَا اَقبَلَت شَبَّهَت وَ اِذَا اَدبَرَت نَبَّهَت؛ هنگامی که فتنه‌ها روی آورند، خود را به لباس حق در می‌آورند و هنگامی که پشت کنند (مردم را از جاهلیت خود) آگاه می‌سازند. «خطبه ۹۳ نهج البلاغه»

سلام بر حسین (ع) و اولاد و اصحابش؛ سلام بر عاشورا و کربلای حسین (ع)، درود بر شهدا از صدر اسلام تاکنون، صلوات خدا بر امام انقلاب، شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شهدای جبهه مقاومت.

بار دیگر در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی، شاهد تالّم و تظلُّمی بیخردانه علیه مقدسّات اسلام و نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران ازسوی خوارج انقلاب و فتنه‌گرانی بیمار، هستیم که عقده‌های ۱۱ساله‌ای را با ادبیات کینه توزانه‌ای نسبت به ارکان مستحکم این نظام با قلمی نتراشیده، در صفحاتی تاربسته، گشوده‌اند.

این بافته‌های گره خورده، حاصل خشمی است از سربلندی‌های حکومتی علوی؛ درست در روز‌هایی که افول داعش و رژیم صهیونیستی با تجمعات ضد صهیونیستی در جهان، استقرار موفق ماهواره خیام در مدار به دست متخصصان ایرانی، روز ماندگار خبرنگاران (حماسه‌سازان رسانه در تقویم انقلاب و مقاومت)، استقبال و تشییع عاشورایی مردم از شهدای خان طومان، استقبال مردمی از دولت مردمی در استان همدان، تجمع عاشوراییان در کل جهان و عظیم‌تر از هر زمان، آن هم در۱۸مرداد سالروز شهادت غیرتمندانه شهید مقاومت محسن حججی، یقیناً حقارت و حسادت را برای دشمنانی پدید می‌آورد که آن طرف خط، مترصّد فضا‌هایی به غیر از این هستند وبه افسران فتنه گرشان، خط دهی می‌کنند.

ابوجهل و ابولهب‌هایی که با حماله الحطب‌های خود، از ریسمان‌های شیطانی آویزان شده و همچون سرباری بی‌اختیار در یادآوری عاشورای۸۸ و سرکوبی جنبش شوم سبزشان، به خود اجازه داده و مرد عزتمند انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، مقتدای بسیج مردمی سوریه، حبیب ابن مظاهر دوران، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، سردار حاج حسین همدانی را سردار بی افتخار معرفی کند؛ و اینک ما پاسداران جان برکف سپاه ناحیه همدان، ضمن محکومیت اظهارات دون مایه میرحسین موسوی اعلام می‌داریم:‌ ای «سربار بی اختیار»! توصیه‌های سربازان ولایتمدار همدان را خوب بشنو: اگر مرد نیستی لااقل آزاده باش و به حرمت نام و شهرت خانوادگی‌ات به دنبال آزادمردی حسین بن علی (ع) باش. از گناهان بزرگ و جرائم ننگینی که در بیانیه‌ات یاد کردی، همه، متعلق به امثال شماست که، چون لکه ننگینی بر تارک این کشور چسبیده‌اید و بی‌اختیار به هرطرف می‌تازید.‌

ای «سرکار بی اقتدار»! متابعت از شیطان و فریب توطئه‌گران، خطوط امثال تو را از رهبری و ولایت جدا کرده و امروز مثال خوارج صفین و نهروان به مقابله با مولای زمان، پرداخته و تو که هستی که درباره حاکمیت ولایی این میهن و مردم شهیدپرورش صاحبنظر شده‌ای؟! بدان و دانسته باش: خط بطلان جهانی، سال‌هاست که به حکومت شاهنشاهی کشیده شده و معتقدیم: ولایت فقیه با اشارات حضرت ولیعصر (عج) عصر غیبت را زینت می‌بخشد و هر شایعه «موروثی بودن» را ابطال می‌نماید.‌

ای «سرباز بی برگ و ساز»! تروریست‌های جبهه النصره و داعش و صهیونیسم را حمایت می‌کنی و سربازان بزرگ و پاسداران مقاومت حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی را به ملامت گرفته‌ای؟! تو، به دنبال مشروعیت بخشیدن به تروریست‌های اسرائیل و خون آشامانی هستی که همان سرداران منتقم خون مظلومان و مدافعان حرم و امنیت چند کشور اسلامی را عامل خونریزی و سرکوبی «بهار عربی» می‌دانی؟! در حالی که خواسته و دانسته، سرباز شطرنج تروریست‌ها شده‌ای و افتخارات کشورت را بی‌افتخار خوانده‌ای.‌

ای «سردمدار بی اعتبار»! در بازداشت خانگی بمان و همچون دشمن اهلی بتاز؛ بدان که کجروی و تحریف واقعیات از آنِ تو و امثال توست که دیگر حنایتان رنگ ندارد، ما با خویِ جماعتِ شما، عادتی دیرینه داریم و، چون «اوباش بدسیرت» تحملتان می‌کنیم؛ چون یقین داریم لشکریان حق از جمله نخبگان فرهنگی-سیاسی و اهالی قلم و رسانه، با بصیرت و هوشیاری تمام بافته‌های شما را حلاجی خواهند کرد و خوراک رسانه‌های معاند توسط امثال تو را تبدیل به کود و تفاله خواهند کرد.

فان حزب‌الله هم الغالبون.

انتهای پیام/

ارسال نظرات