در پی حمایت از داعش و اهانت به شهید مدافع حرم سردار همدانی طلاب و روحانیون استان سمنان سخنان سخیف میر فتنه را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۷۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در پی حمایت از داعش و اهانت به شهید مدافع حرم سردار همدانی طلاب و روحانیون استان سمنان سخنان سخیف میر فتنه را محکوم کردند.
متن بیانیه بدین شرح است:
جنایت جدید پیر فتنه ،باردیگر پرده از خوی حمایت تمام قد از داعش و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنها کنار زد.
دستان پلید رژیم صهیونیستی پیرمرد متوهم و رهبر فرقه فتنه ۸۸ را به مهلکه ای فرستادند که غیر از اهانت به عاشورا ،این بار به حمایت از داعش و اهانت وقیحانه به سردار پر افتخار ،شهید مدافع حرم ، سردار همدانی کشاند.
الحق شهید همدانی مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله بود که با تلاش ها و مجاهدت های خود در تمام صحنه ها نقش آفرینی کرد. در دوران ستم شاهی ،دفاع مقدس و بعد از آن از جمله فتنه ۸۸ و مبارزه با داعش به درخواست دولت سوریه به گونه ای عمل کرد که موجب فخر ایران و اسلام شد.
ملت ایران همواره قدردان مجاهدت ها و جانفشانی های شهدای مدافع حرم هستند زیرا آنها علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت(ع)از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند.
ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه برادران و خواهران سراسر استان سمنان ضمن محکومیت این اقدام ننگین انزجار خود را از سخنان سخیف میرفتنه میر حسین موسوی اعلام می داریم و جهت پاسداشت خون شهیدان عزیز خواستار برخورد جدی با اقدام وقیحانه ایشان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها