مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات:

تمام همت بسیج کارگری و کارخانجات کشور کمک به رونق و تولید است

الله بداشتی گفت: با کمک هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری تولید را باید در راستای راهبرد سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است رونق داد.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۸۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

سرهنگ پاسدار حمید رضا، الله بداشتی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بسیج کارگران و کارخانجات کشور بر اساس فرمایش و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راهبرد سال که به تولید، دانش بنیان و اشتغالزا و کار آفرین نامگذاری شده است برنامه هایی را در سطح استان های کشور  در جهت  کمک به تولید و رفع موانع پیش روی تولید در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: به لطف خدا بیشتر واحد های تولیدی در سیستان و بلوچستان فعال هستند و در تولید مشکل خاصی ندارند.

الله بداشتی با اشاره به مشکلات برخی از واحدهای تولیدی که به در زمینه بازاریابی و فروش مشکل دارند و برخی در بحث  سرمایه در گردش مشکلاتی داشته و دارند، بیان کرد: مشکلاتی در زمینه تامین اجتماعی و موانع پیش رو هست که  با حضور مسئولین استانی رایزنی ها انجام و مشکلات حل و فصل شد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که برخبی از مسائل و مشکلات به کشور باز می گردد، تصریح کرد: بنده به عنوان مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برای رفع مشکلات کارگران قول مصاعد و همکاری جهت  پیگیری داده ام  که مشکلات را دنبال تا کمک حال کارگران باشیم.

وی از کارگران به عنوان  مجاهد فی سبیل الله اند که در سنگر اقتصاد فعالیت می کنند تا این مشکلات حل شود، نام برد و اظهار داشت: مرتفع کردن مشکلات قشر زحمت کش کارگری، تقویت امیدآفرینی در این قشر  باعث می شود کارگران مجاهدانه فعالیت بیشتری داشته باشند تا چرخ تولید با کیفیتی مناسب بچرخد.

وی ادامه داد: واحد تولیدی لبنی فعالیت خود را انجام می دهد اما مشکلاتی را نیز در حوزه بازار یابی و فروش دارد که با کمک هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری مباحث را مورد بازیابی قرار داده ایم تا بتوانیم بازارهای جدیدی برای آن خلق کنیم تا محصولات خود را ابتدا در استان و استانهای همجوار صادر کنند، اگر مازاد بر تولید داشته باشند در بحث  صادرات کمک  میکنیم که محصولات این واحد تولیدی صادر شود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با تاکید بر این مطلب که تمام همت بسیج کارگری و کارخانجات کشور این است که کمک حال تولید باشد و به رونق تولید کمک کند، تصریح کرد: جنس ایرانی بهترین جنس است، قابلیت رقابت با جنس خارجی را نباید داشته باشد.

وی هدف اصلی سفر خود به سیستان و بلوچستان را فراهم کردن فرصت و شرایطی مناسب برای کارگر ایرانی در واحد تولیدی که در حوزه معیشت مشکل نداشته باشد، با همدلی و همراهی ارگان‌های مختلف شاهد رشد و پیشرفت روزافزون کشور باشیم.

ارسال نظرات