وزیر خارجه آمریکا هم امروز به تکرار ادعای ضدایرانی مقامات قضایی کشورش پرداخت.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۹۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز پنجشنبه در پیامی توئیتری در تکرار ادعای روز گذشته مقامات قضائی کشورش علیه تهران نوشت: پیام ما به ایران روشن است: ما تهدید به خشونت علیه آمریکایی‌ها را تحمل نخواهیم کرد - و این قطعاً شامل مقامات دولتی سابق نیز می‌شود.

وزیر خارجه آمریکا در این باره ادامه داد: هر حمله‌ای با عواقب شدید روبرو خواهد شد.

تکرار ادعای ضدایرانی آمریکا از سوی «بلینکن»

وزارت دادگستری آمریکا دیروز چهارشنبه، طی بیانیه ای یک تبعه ایرانی را به تلاش برای ترور مشاور امنیت ملی سابق این کشور متهم کرد.

در بخشی از بیانیه ادعایی وزارت دادگستری آمریکا آمده بود که یک تبعه ایرانی طی شکایتی در منطقه کلمبیا به استفاده از تسهیلات بازرگانی بین ایالتی برای حمایت مادی از یک توطئه قتل فراملی متهم شد.

در ادعاهای وزارت دادگستری آمریکا آمده بود که این تبعه ایرانی زمانیکه در واشنگتن یا ایالت مریلند به سر می برد، ۳۰۰ هزار دلار به افرادی در آمریکا برای کشتن بولتون پیشنهاد داده بود.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا ادعا شده بود که برنامه ریزی برای ترور مشاور سابق امنیت ملی آمریکا به احتمال زیاد به ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران مرتبط بود.

دولت آمریکا همواره برای سرپوش گذاشتن بر اقدام تروریستی خود در به شهادت رساندن فرمانده ارشد نظامی جمهوری اسلامی در ژانویه ۲۰۲۰، به طرح ادعاهای واهی و بی پایه علیه کشورمان متوسل می شود.

ارسال نظرات