خبرهای داغ:
با میزبانی فرمانداری نایین

برگزاری ششمین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نایین

با حضور سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان ،سی و ششمین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نایین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۱۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از نایین، سی و ششمین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور مهندس سید رضا مرتضوی استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانهای نایین و خور و بیابانک ، در محل فرمانداری  نایین برگزار شد.
در این جلسه سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان اظهار کرد: باتوجه به اینکه حدودا یک ماه گذشته در سفری به منظور بازدید از شهرستان نایین و پروژه های نیمه تمام به این شهرستان سفر کرده بودیم، مجددا مشکلات را از نزدیک مشاهده‌ و بررسی کردیم. دراین جلسه مصوبات جلسه قبلی بررسی و بر بعضی از آن ها تاکید شد و مواردی که مطرح نشده بود مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مسئله ی اساسی شهرستان های نایین و خوروبیابانک بحث باز شدن پای سرمایه گزاری در این منطقه است.

مرتضوی ادامه داد: با فعالیت در دومحور اساسی معادن و صنایع معدنی و حوزه گردشگری کار ویژه ای می توان انجام داد و در کنار آن باید زیر ساخت هارا بهبود بخشید که اساس بهبود زیرساخت ها عملی شدن مصوبات سفر قبلی است.
به گفته "وی اگر بخواهیم به پیشرفت و آبادانی این منطقه کمک کنیم باید روی معادن آن سرمایه گذاری جدی صورت گیرد، چون دو شهرستان نایین و خوروبیابانک مانند جدول مندلیف دارای انواع و اقسام عناصر ،حتی عناصر نادر خاکی و واسطه و ترکیبات معدنی و بعضی از کانی ها است.

حجت الاسلام موسوی لارگانی رییس مجمع نمایندگان استان طی سخنانی مطرح  کرد:باتوجه به نظرات همکاران در مجمع نمایندگان استان اصفهان، مقرر شد در سال جاری جلسات این مجمع در مرکز شهرستان ها برگزار شود‌.و با توجه به سفر اخیر به نایین و موارد مطرح شده در جلسه ،چنانچه ۳۶و۳۷ مصوبه سفر قبلی استاندار به اجرا برسد قطعا موجبات آبادانی این شهرستان را فراهم خواهدکرد.

وی افزود: شهرستان نایین اولین شهرستان به منظور برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان بود و شهرستان بعدی طبق قرعه کشی انجام شده شهرستان سمیرم است.

سرکار خانم دکتر الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در ادامه ضمن تقدیر از حضور مجمع نمایندگان استان اصفهان و استاندار محترم اصفهان گفت: قطعا حضور مسئولین و از نزدیک شنیدن مشکلات موجود، نتایج بسیار خوبی برای این دو شهرستان خواهد داشت.
وی در پایان از تلاش فرماندار نایین و تمام همکاران ایشان در مجموعه فرمانداری شهرستان نایین به منطور برگزاری جلسه در این مکان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار بسیج، توجه به بهبود راه های شهرستان نایین و خور و بیابانک و مباحثی درخصوص نقاط حادثه خیز، تقویت و توسعه شبکه برق در شهرک های صنعتی و مناطق مسکونی، مسائل مربوط به بحث گردشگری و بازارچه صنایع دستی، رفع مشکلات آب و آبرسانی منطقه در دو سه سال آینده و شروع پروژه های  مورد اخیر در کمتر از یک ماه آینده، استفاده از ظرفیت معادن در  تقویت زیر ساخت هااههای مواسلاتی، خط لوله گاز نایین به سمت خور و بیابانک، تخصیص اختیارات  به فرمانداران از موضوعات مطرح شده در این جلسه بودکه مصوباتی نیز به همراه داشت.
در این جلسه شهرداران نایین و بافران و فرمانداران شهرستان های نایین و خوروبیابانک و هریک از نمایندگان استان ، مشکلات حوزه ماموریتی و جوزه انتخابیه خود را مطرح نمودند.

ارسال نظرات