مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

امام سجاد (ع) پرچم‌ دار اهداف قیام عاشورا بود/ اقتدار نظام و انقلاب از آثار جهاد تبیین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: امام سجاد (ع) قیام عاشورا را با بیان خطبه های آتشین اهل بیت را به مردم معرفی کردند و تمام نقشه های شیطانی بنی امیه را نقش بر آب کردند.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۲۸
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام والمسلمین "علیمحمدی"، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم عزاداری شهادت حضرت امام زین العابدین(ع) با تسلیت شهادت این امام بزرگوار گفت: جهان اسلام بعد از شهادت امام حسین (ع) در کربلا مدیون دو شخصیت بزرگ اسلام، یعنی امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) است که در جهاد تبیین سنگ تمام گذاشتند در واقع باید گفت بنیانگذار نهضت مخفی کربلا امام سجاد است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی اظهار کرد: امام سجاد (ع) مدت کوتاهی در بستر بيماري بسر بردند اما بعد از آن با وجود داشتن بیماری با آن خطبه های آتشین دودمان بنی امیه را به باد دادند و آنان را خوار کردند.

 

وی افزود: اگر بخواهیم نامهایی واقعی و افتخار آمیز را برای امام سجاد بیان کنیم، امام آگاه، امام بوجود آورده نهضت و امامی که موتور و گرداننده تاریخ است بیان کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: امام سجاد (ع) قیام عاشورا را با بیان خطبه های آتشین اهل بیت را به مردم معرفی کردند و تمام نقشه های شیطانی بنی امیه را نقش بر آب کردند.

 

وی در ادامه بیان کرد: اوضاع حاکمیتی آن دوران سبب شد که امام سجاد معارف الهی را در قالب دعا بیان نمایند، که نمونه از این دعا‌ها در وصف مرزداران غیور است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمحمدی اضافه کرد: سجاد (ع) توانست در دوران امامت خود شاگردان زیادی را تربیت کردند و کادرسازی نمایند و تمام توان خود را در راستای تشکیل حکومت اسلامی بکار بردند.

 

وی در پایان بیان کرد: اگر جهاد تبیین امام سجاد (ع) نبود مطمئن باشید ما این نظام، رهبری، نیروهای مسلح آگاه را نداشتیم، که بحمدالله توانستیم طی ۴۳ سال به پیشرفت زیادی دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات