خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

استکبار جهانی زخم خورده از سردار سلیمانی و همدانی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: میر حسین موسوی و استکبار جهانی زخم خورده از سردار سلیمانی و سردار همدانی هستند.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۵۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

حجت الاسلام الیاس نجاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در واکنش به اهانت صورت گرفته نسبت به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم و سرلشکر شهید حاج حسین همدانی، با بیان اینکه این اقدام خباثت آمیز بود، اظهار کرد: با استناد به آیه شریفه «يريدون ان يطفوا نور الله‌ بافواههم و يابى الله الا ان يتم نوره و لوكره الْكافرون»، این اقدام خباثت‌آمیز به نتیجه نخواهد رسید چراکه شهدا با ایثار و جهاد کار خدایی کردند و رنگ و بو و صدق الهی دارند که باعث جاودانگی آنها خواهد شد.

وی با محکوم کردن یاوه‌گویی‌های میر حسین موسوی عنوان کرد: از میر فتنه که حمله‌کنندگان به خیمه‌های عزای اباعبدالله الحسین (ع) در سال ۸۸ را مردان خداجو نامید انتظاری جز این نمی‌رود که امروز به سردار پر افتخار ما حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم ناسزا بگوید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تاکید بر اینکه میرفتنه با این اقدام یک بار دیگر ثابت کرد که تقلب در انتخابات سال ۸۸ رمز آشوب و فتنه برای تحقق اهداف پلید استکبار و مزدوارن داخلی استکبار در براندازی نظام بود، گفت: این فتنه‌گر و تمام دشمنان بدانند که آرزوی خود در آسیب زدن به نظام و انقلاب را با خود به گور خواهند بود.

وی بابیان اینکه میر حسین موسوی و استکبار جهانی زخم خورده از سردار سلیمانی و سردار همدانی هستند، تصریح کرد: سرداران بزرگ ما میر فتنه و اربابانش را از تهران تا دمشق و در منطقه در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته‌اند و آرزو و برنامه‌های آنها را به سراب تبدیل کردند.

نجاری با بیان اینکه میر حسین با لجن پراکنی امروز بار دیگر ثابت کرد که فتنه ۸۸ یک شورش علیه اسلام سیاسی بود، اضافه کرد: سرلشکر حاج حسین همدانی در اوج فتنه‌ای که سران فتنه در تهران برپا کرده بودند، توطئه‌های آنها را عقیم کرد و داغ اثربخشی لشکرکشی خیابانی را بر دل موسوی و طرفدارن و اربابان موسوی گذاشت.

وی ادامه داد: میرحسین فتنه‌گر با این اقدام در تلاش بود که در روح فتنه خفته معارضان داخلی بدمد و زمینه را برای ایجاد فتنه جدید فراهم کند اما نمی‌دانست این کار جز رسوایی چیز دیگری برایش رقم نخواهد زد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه این بیانیه سخیف باعث آشکار شدن چهره واقعی و درونی سران فتنه برای همگان شد، اضافه کرد: هرچند برای همه چهره واقعی این افراد ملعون روشن بود اما برخی افراد که تردید داشتند دیگر تردیدشان ازبین رفت و چهره زشت و کثیف و خبیث این ملعون برای همه مشخص شد.

وی تصریح کرد: همچنین با این اقدام خباثت‌آمیز، سردار پر افتخار ما حاج حسین همدانی نیز بیش از پیش برای مردم ایران و جهان برای جبهه مقاومت و مردم مسلمان و آزادی خواه معرفی و شناخته شد.

نجاری با تاکید بر اینکه باید اصلاح طلبان موضع خود را در خصوص این بیانیه سخیف اعلام کنند، سکوت آنان را نشانه تایید و طرفداری کردن دانست و یادآور شد: اگر قبول ندارند و مخالف این بیانیه هستند چرا تا به امروز سکوت اختیار کرده‌اند؟ بنابراین از اصلاح طلبان خواستاریم هرچه سریع‌تر موضع خود را نسبت به این اقدام اعلام کنند وگرنه درردیف موسوی و میر فتنه قرار خواهند گرفت

وی بر ضرورت جهاد تببین مورد تاکید مقام معظم رهبری در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: سربازان ولایت باید بصیر باشند و با جهاد تبیین که آقا دستور دادند چنین مسائلی را روشنگری و تبیین کنند وگرنه این فتنه‌گران در تلاش هستند جای جلاد و شهید را عوض کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات