به همت بسیج فرهنگیان میانه؛

طرح جهاد آموزشی-تربیتی در راستای تحقق عدالت آموزشی کلید خورد

تبریز- طرح جهاد آموزشی تربیتی در مدارس میانه به همت معلمان بسیجی آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۶۸
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از مسئولان سپاه میانه، با اعلام این خبر گفت: این طرح توسط جهادگران بسیج فرهنگیان و در راستای تحقق عدالت آموزشی و آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل و نیازمند به آموزش، اجرا می‌شود.

   مجتبی عراقلویی در حاشیه بازدید از کلاس های این طرح ضمن قدردانی از حرکت جهادگونه معلمان و مربیان در راستای رفع افت تحصیلی دانش آموزان شناسایی شده، اظهار داشت: در حال حاضر اولین فاز این طرح در مدرسه مصطفی خمینی میانه در دروس احصا شده، در حال برگزاری است. 

   وی با دعوت از دیگر فرهنگیان بسیج برای مشارکت در این طرح جهادی و اجرای فازهای بعدی طرح در مدارس دیگر شهر، افزود: امروز هدف بسیج فرهنگیان ایجاد فضای آموزشی با کمک خود مدارس برای دانش آموزانی است که در ایام تعطیلی مدارس، دچار افت تحصیلی شده اند و برای تحقق این امر نیازمند حضور حداکثری معلمان هستیم.

   عراقلویی اشاره به اهمیت بعد معرفت افزایی این طرح از اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی در مجموعه این طرح جهادی خبر داد و متذکر شد: امیدواریم با مشارکت بیشتر معلمان بسیج بتوانیم این جهاد آموزشی تربیتی را که در راستای ماموریت های بسیج فرهنگیان اجرا می شود، در طول سال استمرار بخشیم.

   به همت بسیج فرهنگیان میانه و با مشارکت معلمان و مربیان بسیج، طرح جهاد آموزشی تربیتی در مدرسه مصطفی خمینی میانه آغاز شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار