در سومین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان مطرح شد :

پیشنهاد و تصویب 24 برنامه به مناسبت هفته دولت / تاکید معاون استاندار بر تشریح دستاوردهای انقلاب در هفته دولت

سومین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با پیشنهاد و تصویب 24 برنامه به مناسبت هفته دولت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۹۹
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ویادواره شهدای کارمندی استان و هفته دولت با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و دیگر اعضا در سالن جلسات شماره یک‌ استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در هفته دولت تاکید کرد و گفت: همه ساله در هفته دولت برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی در سطح استان برگزار می‌شود.

سید جواد هاشمی‌مهر بیان کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جهاد تبیین امسال نگاه متفاوتی به هفته دولت داشته باشیم و علاوه بر برنامه‌های افتتاحی، خدمات نظام جمهوری اسلامی تبیین شود تا نسل جوان با این خدمات آشنا شوند و بدانند قبل از انقلاب مردم از چه سختی و مشکلاتی رنج می‌بردند.

وی با بیان اینکه هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی است، گفت: دستاوردهای علمی و آموزشی و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در سایر بخش‌ها هم مطرح شود، روز گذشته ماهواره خیام به فضا پرتاب شد که دستاورد بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

هاشمی‌مهر عنوان کرد: با بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام شاهد وفاق ملی میان دولت و مردم باشیم که پایداری نظام و انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم بوده است و آخرین حضور باشکوه آنها برگزاری مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان در تاسوعا و عاشورای حسینی است.

وی با بیان اینکه هفته دولت هفته تبیین خدمات جمهوری اسلامی است، افزود: جدای از پرداختن به مسائل عمرانی مسائل فرهنگی هم دیده شود.

در ابتدای این جلسه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان ضمن تشریح برنامه های هفته دولت و تاکید بر سبک زندگی و مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر والگوی گیری دولتمردان و مسئولین در سبک مدیریت و راهبردهای این شهدای گرانقدر در اداره کشور تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور گفت: ولایت پذیری، ساده زیستی، مردم داری و استکبار ستیزی از خصوصیات بارز این دو شهید گرانقدر بوده است.

وی از برگزاری مراسم باشکوه گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ویادواره شهدای کارمندی استان ودیگر برنامه های متنوع در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

مسئول بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی جهادی مناطق عشایری با مشارکت دستگاه های خدمات رسان استان در هفته دولت برگزار می‌شود.

پیشنهاد و تصویب 24 برنامه به مناسبت هفته دولت / تاکید معاون استاندار بر تشریح بر دستاوردهای انقلاب در هفته دولتپیشنهاد و تصویب 24 برنامه به مناسبت هفته دولت / تاکید معاون استاندار بر تشریح بر دستاوردهای انقلاب در هفته دولتپیشنهاد و تصویب 24 برنامه به مناسبت هفته دولت / تاکید معاون استاندار بر تشریح بر دستاوردهای انقلاب در هفته دولتپیشنهاد و تصویب 24 برنامه به مناسبت هفته دولت / تاکید معاون استاندار بر تشریح بر دستاوردهای انقلاب در هفته دولتپیشنهاد و تصویب 24 برنامه به مناسبت هفته دولت / تاکید معاون استاندار بر تشریح بر دستاوردهای انقلاب در هفته دولتپیشنهاد و تصویب 24 برنامه به مناسبت هفته دولت / تاکید معاون استاندار بر تشریح بر دستاوردهای انقلاب در هفته دولتپیشنهاد و تصویب 24 برنامه به مناسبت هفته دولت / تاکید معاون استاندار بر تشریح بر دستاوردهای انقلاب در هفته دولت

 

ارسال نظرات