خبرهای داغ:
امام جمعه نجف آباد:

آرمان شهدای دفاع مقدس همان استمرار فرهنگ و نهضت عاشورا می باشد

حجت الاسلام حسناتی، امام جمعه شهر نجف آباد طی سخنانی آرمان شهدای دفاع مقدس را همان استمرار فرهنگ و نهضت عاشورا دانست و بر حفظ و حراست از دستاورد‌های خون شهدا تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۱۰
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، هم زمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 150شهید مفقودالاثر شهرستان نجف آباد برگزار شد.
حجت الاسلام «حسناتی» امام جمعه شهر نجف آباد طی سخنانی آرمان شهدای دفاع مقدس را همان استمرار فرهنگ و نهضت عاشورا دانست و بر حفظ و حراست از دستاورد‌های خون شهدا تاکید کرد.
وی اظهار داشت: شهدا رفتند و به مراد دل خود رسیدند و وظیفه ما تکریم خانواده آن‌ها است و بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
حجت الاسلام حسناتی ، سخنران این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دوران دفاع مقدس گفت: لازمه پایداری و استقامت اسلام ناب محمدی توجه به کانون خانواده، تربیت صحیح فرزندان و آشنایی آنان به معارف اسلامی و سیره شهدا و معصومان علیهم‌السلام است.
وی افزود: شهید و رزمنده در راه خدا علاوه بر دفاعِ ارزشمند از مرزهای جغرافیایی، از مرزهای مهم معنوی یعنی مرزهای عقیده، اخلاق، دین، فرهنگ و هویت نیز دفاع می‌کند و با پایبندی صادقانه به عهد خود با پروردگار، جانش را با خداوند معامله می‌کند.
امام جمعه شهر نجف آباد بیان داشت :صفات مهمی مانند اخلاص، توکل، تواضع، رعایت حدود الهی، رفتار مهربانانه با اسیران و به‌طور کلی سبک زندگی اسلامی در رفتار رزمندگان و شهدای ما کاملاً برجسته است و تصویر این نقاط درخشان و الهام‌بخش باید با کارهای هنری در مقابل چشم مردم دنیا قرار داده شود.
این مراسم معنوی با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار ، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان شهرستان در آموزشگاه شهید حسینی با همت پایگاه مقاومت بسیج صیادشیرازی حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام و پایگاه خواهران مطهره حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار