خبرهای داغ:

بیانیه سپاه ناحیه ملایر در پی اهانت به سردار شهید حاج حسین همدانی

همدان-فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر در پی اهانت یکی از سران فتنه ۸۸ به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۲۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر در پی اهانت یکی از سران فتنه ۸۸ به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

سردار حاج حسین همدانی؛ قهرمان عرصه بصیرت

۵۰ سال مجاهدت شبانه روزی؛ مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، رشادت‌های فراموش‌نشدنی در دفاع مقدس، بصیرت در دشمن‌شناسی و مقابله با فتنه ۸۸ و دفاع از حرم اهل‌بیت (ع)، شهید حسین همدانی را به «حبیب بن مظاهر انقلاب اسلامی» تبدیل کرد.

همه اذعان دارند که سردار همدانی به عنوان یک نابغه نظامی، نقش مهمی در سرکوبی تروریست‌ها و داعش در سوریه و به تبع آن در عراق و ایران داشت.

متأسفانه در روز‌های گذشته میرحسین موسوی از سران فتنه ۸۸ که به علت فتنه‌انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران و زمینه‌سازی برای براندازی نظام و انقلاب، مورد خشم مردم است پس از مدت‌ها دست به قلم شده و با ادبیاتی مشابه ادبیات گروهک تروریستی منافقین، به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی و به خصوص حاج حسین همدانی اهانت کرد که این اقدام موجب تالم و تاثر مردم مومن ولایی و دوستدار شهدا شد.

لجن‌پراکنی این فرد ملعون و فتنه‌گر بار دیگر ثابت کرد که در جریان انتخابات ۸۸ تقلب بهانه و رمز آشوب و فتنه برای براندازی نظام از روی عداوت و دشمنی با نظام و انقلاب و اسلام بود که البته این آرزو را با خود به گور خواهد برد.

فتنه ۸۸ در درجه اول اقدام و حمله علیه جمهوریت نظام و نادیده گرفتن رای مردم و در درجه دوم حمله به اسلامیت نظام بود.

فتنه‌گران با ایجاد شکاف اجتماعی، ظلم بزرگی در حق نظام و ملت شریف ایران اسلامی انجام دادند و اکنون سران فتنه به جای توبه و تعذر، دست به توهین به ساحت مقدس شهیدان می‌زنند، لذا این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و جسارت گستاخانه‌ی اخیر سران فتنه، باعث تالّم خاطر ملّت شهیدپرور ایران اسلامی شده است.

این اقدام سخیف میرحسین موسوی؛ نوعی خودزنی است و بیشتر خود این فرد را در تاریخ بدنام می‌کند همانطور که تاکنون نیز بدنام شده است؛ متاسفانه با وجود سابقه‌ای که حداقل به ظاهر در دوران جنگ داشته و خود را وزیر امام (ره) می‌دانسته، نشان می‌دهد عاقبت به خیر نشد و لجاجت کودکانه‌اش سبب شده که نام نیکی از خود در تاریخ بر جای نگذارد.

قطعا ملت بزرگ ایران هوشیارند و نسبت به لجن پراکنی‌هایی جریان فتنه، واکنش مناسب نشان خواهند داد؛ همانطور که تاکنون ثابت شده کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند و در برابر نظام اسلامی، خواست مردم و خون شهدا ایستادگی کردند، عاقبت به خیر نشدند.

در این راستا سپاه ناحیه ملایر، گستاخی و لجن پراکنی این فرد ملعون و نفرین شده را محکوم کرده و با تاکید بر اینکه آرمان‌های شهدا جولانگاه افراد بی بصیرت نیست و هیچ احدی حق توهین به شهدا را ندارد؛ از مسئولان ذیربط می‌خواهد با رسیدگی سریع به این موضوع زمینه تکرار این هتک حرمت‌ها را از بین برده و انتظار به حق خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت را پاسخ گویند و پاسخ قاطعی به این فرد مطرود دهند، خواسته به حق ملت بزرگ ایران از دستگاه قضایی کشور، برخورد قاطعانه با اینچنین حرمت شکنی‌هایی است.

فرماندهی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات