خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نطنز در مراسمی از خبرنگاران عاشورایی و فعالان رسانه های مجازی نطنز و بادرود تجلیل نمود.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۵۲
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ،سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نطنز صبح امروز در مراسمی از خبرنگاران عاشورایی و فعالان رسانه‌های مجازی نطنز و بادرود تجلیل نمود

وی همزمانی روز خبرنگار سالروز شهادت محمود صارمی با عاشورای حسینی امسال را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: امیدواریم خبرنگاران بتوانند رسالت حضرت زینب (س) بعداز واقعه عاشورا را به خوبی به نسل‌های آینده و سراسر دنیا انتقال دهند.

شبانی زاده ضمن اهمیت بالای کار خبرنگار و فعالیت رسانه‌ای گفت: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان نطنز با اتحاد و همدلی و ارتباط بیشتر با دستگاه‌های اداری شهرستان، سرعت، دقت و صحت در خبر را مدنظر قرار دهند.

وی گفت: خبرنگاران در قالب هیئت‌های اندیشه ورز با قلم فرسایی کمک مسئولان در جهت رفع مشکلات جامعه و مردم تا رسیدن به دولت اسلامی باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نطنز به نقش والای خبرنگاران و اصحاب رسانه در انتقال ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: فعالیت خبرنگاران در بیان دستاوردهای نظام حضور در عرصه جهاد تبیین محسوب می‌شود.

شبانی زاده خاطر نشان کرد: خبرنگاران برای رفع مشکلات به کمک مسئولین و مردم بروند و قطعاً با استفاده از ظرفیت، توان، ذوق و استعداد شما، می‌توانیم، گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

وی گفت: خبرنگار باید در انتشار اخبار از سرعت ویژه ای برخوردار باشد؛ داشتن سرعت در تصمیم گیری و انتقال سریع خبر از ویژگی‌های یک خبرنگار است.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی به موقع سبب به حداقل رسیدن اخبار کذب می‌شود، تصریح کرد: برخی اخبار نادرست، بی پایه و اساس است، خبرنگاران باید از سرعت عمل خاصی برخوردار باشند و به موقع وارد عمل شوند؛ چرا که مورد وثوق مردم هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها