خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه میامی:

ماهواره خیام نماد اقتدار و خودباوری ملی است

میامی_ امام جمعه موقت میامی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ماهواره خیام نماد اقتدار و خودباوری ملی است.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۸۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج ، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آل علی امام جمعه موقت شهر میامی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه حضور مدیران غیر متخصص موجب ایجاد چالش در حوزه اقتصادی می گردد، تصریح کرد: حضور نیروی جوان در مدیریت جامعه نسبت به قبل کاهش یافته است.

وی با اشاره به سالروز بازگشت آزداگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: دشمنان با ترویج بدحجابی و بی بند و باری قصد توطئه دارند ولی باید تلاش کرد تا توطئه دشمنان خنثی شود. از این منظر حجاب مسئله مهمی است که شهدا آن را مورد تاکید قرار داده بودند.

خطیب نماز جمعه این هفته با اشاره به شایعاتی درباره پرتاب ماهواره خیام بیان کرد : این ماهواره دارای کابرد های زیست محیطی و کشاورزی می‌باشد که توسط کارشناسان و متخصصان ایرانی ساخته شده و نماد اقتدار و خودباوری ملی است.

آل علی بابیان اینکه جوانان این دیار دارای توانمندی های بسیاری در حوزه های مختلف هستند، تاکید کرد : امروزه جوانان میامی با وجود ظرفیت های بالقوه از ورود به دستگاه های اجرایی ناکام ماندند.

امام جمعه موقت میامی با اشاره به شهادت مظلومانه مردم فلسطین در پی حمله اخیر رژیم صیهیونیستی ابراز داشت : این رژیم تقاص جنایات و کودک کشی های خود را بزودی خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها