رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران کشور در جلسه شورای اداری زرند گفت:
قاضی زاده هاشمی گفت :حل مشکلات مردم نیاز به مدیران پای کار دارد که باید مدیران شهرستان‌ها در حد توان مشکلات را مدیریت کنند و در راستای حل مشکلات مردم جهادگونه اقدام کنند
کد خبر: ۹۴۵۰۷۸۷
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :، قاضی‌زاده هاشمی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زرند  اظهار داشت: دولت مردمی، بودن با مردم را از افتخارات خود می‌داند؛ مردمی که در طول انقلاب اسلامی هرگز دست از آرمان‌های انقلاب بر نداشتند و همواره در تمام صحنه‌های انقلاب حضور موثر داشته‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ایران اسلامی به‌ واسطه حرکت در مسیر حق در جهان عزت دارد، عنوان کرد: دولت با تمام توان در جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش می‌کند اما در این بین کارهای عقب مانده‌ای هم داریم که انشاءالله با تلاش و توکل به خداوند در راستای پیشبرد اهداف والای انقلاب شاهد پیشرفت بیش از پیش باشیم.

وی گفت: آنچه برای دولت ارزشمند است مردمی بودن است و خوشبختانه شکاف بین دولت و مردم و حتی شکاف بین مردم و نظام هم کاهش یافته است.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: دولت در سفرهای استانی خود، وعده‌هایی که داده است را اجرایی می‌کند و باید در راستای رفع نیاز مردم برنامه‌ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: حل همه موارد شهر نیازمند اقدامات ریاست جمهور نیست و نیاز به مدیران پای کار دارد که باید مدیران شهرستان‌ها در حد توان مشکلات را مدیریت کنند و در راستای حل مشکلات مردم جهادگونه اقدام کنند.

حسینی فرماندار زرند اظهار داشت: متاسفانه زرند چند سالی است درگیر مشکلات سرمازدگی است که امسال سیل هم این بحران را مضاعف کرده است که نیازمند نگاه ویژه دولت است.

وی ادامه داد: کمبود تجهیزات پزشکی یکی دیگر از مشکلات زرند است که برای مردم این شهرستان مشکل‌آفرین شده است.

حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه زرند ضمن تشکر از فعالیت‌های دولت سیزدهم گفت: بیش از ۱۰ سال است که بزرگترین مرکز فرهنگی شهر «مصلای پیامبر اعظم زرند» تکمیل نشده و نیاز همراهی بیشتر مردم و مسئولان است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس نیز در این دیدار اظهار داشت: این سفر دوم قاضی‌راده هاشمی به منطقه است و ایشان با مشکلات زرند و کوهبنان از نزدیک آشنا هستند که این اتفاق برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات زرند و کوهبنان تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: بحران آب در زرند مشکل بزرگ زرند است که با همراهی دولت در حال حاضر حل شده است که برای حل دائمی این بحران نیاز به اقدامات فوری دولت دارد.

شریعتی ادامه داد: پشتیبانی همه جانبه از درخواست‌های به حق مردم و کارگران منطقه باید مورد توجه ویژه دولت قرار گیرد.

در ادامه دیدار چهره به چهره با جمعی از مردم زرند برگزار و دستورات لازم برای رفع مسائل و مشکلات صادر شد.

خبرنگار :علی نجف پور

 

ارسال نظرات