بهرام نیا با بیان اینکه مامی تمهیدات برای خدمات دهی شایسته به زائران عتبات عالیات فراهم شود، گفت: آرام سازی ترافیک در مسیر حمیل به ایلام در ایام اربعین در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۹۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، استاندار ایلام، امروز شنبه(۲۲ مرداد) در جریان سفر به شهرستان چرداول از زیرساخت های اربعین در محور حمیل به ایلام بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

« حسن بهرام نیا» در حاشیه این بازدید که معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی وی را همراهی می کردند با عنوان این مطلب که بایست تمامی تمهیدات برای خدمات دهی شایسته به زائران عتبات عالیات فراهم شود، اظهار داشت: مسیر حمیل به ایلام و ایلام به مهران شلوغ ترین محور اربعین به استان است و هرساله بار ترافیکی زیادی ایجاد می کرد.

وی در ادامه گفت: آرام سازی و آشکار سازی در این مسیر ضروری است و باید این مهم در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

بهرام نیا با اشاره به اینکه روشنایی کامل تونل های مسیر حمیل - شباب- ایلام باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: کاهش سرعت وسایل نقلیه در این مسیر به دلیل آمار بالای تصادفات ثبت شده ضروری است که نیازمند حضور شبانه روزی نیروهای پلیس راه است.

 

وی با تاکید بر تسریع فعالیت های عمرانی حوزه اربعین در استان گفت: همه دستگاه های اجرایی حوزه اربعین و اعضای ستاد اربعین باید بصورت شبانه روزی پای کار باشند.

 

گفتنی است استاندار ایلام امروز بصورت میدانی از زیرساخت های مسیر حمیل به ایلام؛ پلیس راه شباب، اماکن و زیارتگاه های مسیر برای اسکان زائران و ... بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع موانع نیز صادر نمود.

ارسال نظرات