مسئول بسیج حقوقدانان و رئیس کانون وکلاء استان هرمزگان با جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام دیدارکردند.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۰۶
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

سردار امیری، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام امروز در این نشست ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سید الشهدا و شهادت امام سجاد(ع) از خدمات شایسته کانون وکلاء و تعامل سازنده با بسیج حقوقدانان قدردانی کردند، و بیان داشتند بسیاری از مشکلات حقوقی موجود در جامعه ، ناشی از عدم آگاهی اقشار مختلف مردم نسبت به مسائل حقوقی و قانونی هست و نقش تأثیرگذار حقوقدانان بسیجی و کانون وکلا در تنویر موضوعات حقوقی را ارزنده دانست.

امیری در ادامه افزود:هدف از تشکیل اقشار بسیج کمک به تحقق دولت اسلامی و همچنین کمک جهت تامین منافع مردم است که این امر با دستان نیروهای متخصص و متعهد امکان پذیر است.
وی افزود بسیج ظرفیت بسیار خوبی دارد چون از جنس مردم واز خود مردم هست و کار بسیج ایجاد راهکار و تسهیل امورات مردم است .
علی قاسمی، رئیس کانون وکلای دادگستری هرمزگان هم ضمن شرح خدمات حقوقی کانون وکلای دادگستری، از آمادگی کامل این نهاد برای همکاری و تعامل مستمر با سپاه و بسیج حقوقدانان هرمزگان وارائه خدمات حقوقی به مردم و بویژه به بسیجیان خبر داد و افزود:بیش از 2000وکیل عضو کانون وکلاء استان می باشند و در همین راستا سالانه خدمات حقوقی و معاضدتی برای نیازمندان ومعسرین داده می شود. وی گفت کانون های وکلاء حلقه واصل بین حاکمیت و مردم هستند و می توانند از تضییع حقوق ملت ایران در سطوح بین المللی از جمله تحریم ها ظالمانه و همچنین پیگیری های حقوقی در خصوص ترورهای ناجوانمردانه ی شهید سلیمانی،شهدای مدافعان حرم، شهداء هواپیمایی ایرباس655 و شهداء دانشمند هسته‌ای از مراجع دادگستری بین المللی باشند.

در ابتدای این نشست سرهنگ پاسدار محمد ترابی مسئول بسیج حقوقدانان استان هرمزگان ضمن عرض خیر مقدم ، گزارشی از اقدامات و خدمات حقوقدانان بسیجی در عرصه‌های تخصصی ،فرهنگی و اجتماعی از جمله مشاوره و معاضدت های حقوقی، برنامه‌های علمی، کمک های مؤمنانه، آزادی زندانیان معسر و توسعه کانونهای بسیج حقوقدانان ارائه کردند.

ارسال نظرات