سرگزی گفت: برنامه ریزی های مطلوبی توسط همکاران جهت خدمت رسانی به زائرین در ایام اربعین هم در پایانه و هم در زائرسرا و بیمارستان صورت پذیرفته است .
کد خبر: ۹۴۵۰۹۳۷
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، عباسعلی سرگزی، مدیر بازرسی،ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از پایانه مرزی، زائرسرای آستان قدس و بیمارستان دارالشفا میرجاوه گفت: بازدید صورت پذیرفته با محوریت خدمات رسانی به زائرین اربعین و با هدف نظارت بر فعالیت های صورت پذیرفته در خصوص خدمت رسانی به زائرین پاکستانی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ورودی به کشور بهمراه مدیر شبکه و کارشناسان انجام شد.

وی با اشاره به این مطلب که خدمت رسانی مطلوبی به زائرین دهه اول محرم توسط همکاران صورت پذیرفته است، افزود: خوشبختانه امسال نسبت به سالهای گذشته فضای خوبی در زائرسرای آستان قدس جهت اسکان موقت زائرین فراهم شده است .

سرگزی بیان کرد: برنامه ریزی های مطلوبی توسط همکاران جهت خدمت رسانی به زائرین در ایام اربعین هم در پایانه و هم در زائرسرا و بیمارستان صورت پذیرفته است .

این مسئول ادامه داد: در بیمارستان تعداد ۲۵ نفر متخصص حضور دارند و خدمات تخصصی درمانی در کلینیک بیمارستان به مرزنشینان ارائه می شود و رضایت نسبی مردم گویای خدمات ارزنده ای ست که نظام سلامت به مرزنشینان ارائه می نماید .

مدیر بازرسی،ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پایان اظهار داشت: امیدواریم با زحمات و تلاش های صورت پذیرفته شاهد ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشیم .

ارسال نظرات