تقدیر رئیس رسانه ملی از فرناز حسن زاده رتبه برتر کنکور سراسری در گروه تجربی

رئیس سازمان صدا و سیما با اهدای لوح سپاسی موفقیت فرزند یکی از همکاران رسانه ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد را در کسب رتبه اول کنکور تجربی سال 1401 تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۶۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در متن این لوح رییس سازمان صدا و سیما ضمن ابراز خرسندی بابت این موفقیت خطاب به خانم فرناز حسن زاده رتبه اول کنکور تجربی امسال آمده است: مسیر علم ورزی را همچنان با توکل به خداوند منان ادامه دهید و با پاسداشت میراث علمی و معنوی کشور عزیزمان، در ساختن آینده ای درخشان تر سهیم باشید.
دکتر پیمان جبلی درخشش علمی عضوی از خانواده صدا و سیما را مایه مسرت و مباهات همه همکاران رسانه ملی عنوان کرد.

امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و معینی مدیر کل بازنشستگی سازمان صدا و سیما با حضور در منزل این چهره موفق علمی در یاسوج ضمن اهدای لوح سپاس رئیس سازمان صدا و سیما با خانم فرناز حسن زاده و خانواده وی دیدار و کسب این موفقیت را تبریک گفتند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این موفقیت در تاریخ استان ماندگار خواهد بود، افزود: خانم فرناز حسن زاده با کسب این رتبه در عرصه ملی با محقق کردن شعار راهبردی ما میتوانم نشان داد که دانش آموزان این دیار به برکت انقلاب اسلامی و ایجاد عدالت آموزشی و هوش و استعداد سرشار و به واسطه توکل به خداوند قله های پیشرفت و متعالی را فتح خواهند کرد .
وی همچنین اضافه کرد: کسب این مقام علمی موجب مسرت و خوشحالی مردم استان شد و این افتخار آفرینی الگویی برای سایر دانش اموزان استان است.
مدیر کل بازنشستگی سازمان صدا و سیما هم در این دیدار ضمن ابلاغ تبریک ویژه رئیس سازمان صدا و سیما گفت: افتخار آفرینی در این رقابت علمی با همه محدودیت های آموزشی در کهگیلویه و بویر احمد یعنی اینکه جوانان اگر بخواهند، می توانند بالاترین افتخارات علمی را کسب کنند.
معینی افزود: موفقیت فرزند این همکار بازنشسته، موفقیتی برای رسانه ملی محسوب می شود.
مدیر کل بازنشستگی سازمان صدا و سیما در پایان متن پیام دکتر جبلی را قرائت کرد.

 

تقدیر رئیس رسانه ملی از فرناز حسن زاده رتبه برتر کنکور سراسری در گروه تجربیتقدیر رئیس رسانه ملی از فرناز حسن زاده رتبه برتر کنکور سراسری در گروه تجربیتقدیر رئیس رسانه ملی از فرناز حسن زاده رتبه برتر کنکور سراسری در گروه تجربیتقدیر رئیس رسانه ملی از فرناز حسن زاده رتبه برتر کنکور سراسری در گروه تجربیتقدیر رئیس رسانه ملی از فرناز حسن زاده رتبه برتر کنکور سراسری در گروه تجربی

تقدیر رئیس رسانه ملی از فرناز حسن زاده رتبه برتر کنکور سراسری در گروه تجربی

 

ارسال نظرات