حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل اجتماعی و سیاسی نظیر حضور در انتخابات و صحنه های ملی و استکبار ستیزی را تقویت کرده است، گفت: عزاداری برای سید و سالار شهیدان یکی از مصادیق مشارکت اجتماعی مردم در حوزه های مختلف است و مردم مشتاقانه در آن حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۷۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل مصلی مسجد جامع برگزار شد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بار دیگر مردم شریف نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داد و در این حملات حدود ۴۴ نفر از مردم مظلوم غزه که جمعی از آنها کودکان بودند به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین با قاطعیت ادامه دارد و فلسطین اشغالی را موشک باران کردند و حدود ۱۰۰۰ موشک را بر سر اسرائیلی ها ریختند، خاطرنشان کرد: پاسخ موشکی فلسطین نشان از عزم راسخ آنها برای دفاع از خود است.

امام جمعه خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: جهاد اسلامی و گروه های مختلف همسو و همکار شدند و فشار زیادی بر اسرائیل آورده اند و اسرائیل تن به آتش بس داد که پیروزی را از آن فلسطین کرد.

وی با بیان اینکه بعد از دوسال محدودیت های کرونا امسال عزاداری های مطلوبی داشتیم، اذعان کرد: دشمن نمی تواند این مراسم که جنبه تبیین و آگاه بخشی دارد را بر هم بزند و توطئه های زیادی برای ناامن کردن این مراسمات انجام دادند و سربازان گمنام توطئه های زیادی را خنثی کردند و داعش نیز به خنثی سازی این توطئه ها اقرار کرد.

حجت الاسلام ناهیدی با تاکید بر اینکه ۲۲ مرداد به عنوان روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی نامگذاری شده است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل اجتماعی و سیاسی نظیر حضور در انتخابات و صحنه های ملی و استکبار ستیزی را تقویت کرده است.

وی همچنین تشریح کرد: عزاداری برای سید و سالار شهیدان یکی از مصادیق مشارکت اجتماعی مردم در حوزه های مختلف است و مردم مشتاقانه در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها