خبرهای داغ:
در دیدار فرمانده سپاه نینوا از تحریریه گلستان ما؛

گلستان ما صدای انقلاب باشد/ بشریت دنبال شنیدن حرف حق است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: باید تلاش شود که دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرضه های مختلف به جامعه عرضه شود، انقلاب اسلامی دستاوردهای بی شماری برای کشور داشت و این دستاوردها برای انقلاب اسلامی غیر قابل شمارش است.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۱۳
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با حضور در تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: تلاش های شما در راستای ترویج فرهنگ نیروهای انقلاب اسلامی و عمکلرد نیروهای انقلاب اسلامی در طول چهل و سه سال گذشته ستودنی است و انقلاب اسلامی و آرمان های آن بدون هیچ تحریفی باید اختیار جامعه بشریت و نسل آینده قرار گیرد.

ملک شاهکوهی یادآور شد: شما تلاش کنید که دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرضه های مختلف به جامعه عرضه شود، انقلاب اسلامی دستاوردهای بی شماری برای کشور دارد و این دستاوردها برای انقلاب اسلامی غیر قابل شمارش است.

وی بابیان اینکه کمتر به نیمه پر لیوان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن توجه شده است، متذکر شد: این عملکرد انقلاب اسلامی است که امروز در این موقعیت قرار داریم.

این مقام مسئول به امپراطوری رسانه ای غرب اشاره کرد و افزود: چهل و سه سال است که امپراطوری رسانه ای غرب به جهان حاکم است، آنها به بشریت دروغ گفتند و کل بشریت به دنبال حرف حق است و امروز به دنبال رسانه ای هستند که فریاد مردم آزادی خواه جهان باشند.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: بعد از سی و چهار سال سلمان رشدی را کسی مورد حمله قرار می دهد که از دنیای خود آنها برخاسته است و این نشان می دهد جهان در حال بیدار شدن است.

وی افزود: هر کسی حرف انقلاب اسلامی را می زند و صدای انقلاب اسلامی است باید به سمتش برویم و با هر کسی که نقطه مقابله انقلاب باشد و حرف های منفی می زند و جامعه و عملکرد انقلاب اسلامی را تیره و تار نشان می دهد باید مقابله کنیم.

این مقام مسئول متذکر شد: انسجام بین رسانه های داخلی و سازمان هایی که در این قسمت تلاش می کنند باید مورد توجه قرار گیرد و رسانه ها باید بتوانند ندای انقلاب اسلامی باشند واین افراد سربازان فی سبیل الله و نیروهای انقلاب به شمار می روند.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: امید آفرینی باید در دستور کار قرار گیرد و خدایی نکرده نباید اجازه دهید تفرقه افکنی مورد توجه رسانه ها قرار گیرد، از عملکرد مجموعه گلستان ما رضایت داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار