مداحان و هیأت‌های مذهبی قم؛

قوه قضاییه با هتاکان به سرداران مقاومت برخورد کند

سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی قم و کانون مداحان استان با صدور بیانیه‌ای مشترک به دنبال اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مقاومت، از مسئولان قضایی برخورد با هتاکان را خواستار شدند.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۷۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیانیه مشترک سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی قم و کانون مداحان استان قم در محکومیت اهانت به سرداران جبهه مقاومت به شرح زیر است:

هتاکی و بی حرمتی اخیر یکی از سرکردگان فتنه سال 88 به مقام شامخ سرداران جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حسین همدانی گرچه موجب خوشحالی جریان معاند و ضدانقلاب و مخالفان ایران اسلامی شد، اما موجی از خشم و نفرت را در بین بدنه ملت انقلابی و مسلمان کشورمان در روزهای اخیر ایجاد کرده است.

این اهانت ها در حالی صورت می گیرد که همزمان شاهد حمله وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین هستیم و جای بسی نگرانی و تأسف است که سرکرده فتنه‌‌گران سال ٨٨ ناراحتی خود را از کسانی که داعش را زمین‌گیر کرده و در برابر زیاده خواهی غده سرطانی منطقه ایستاد، نشان داده و بدین وسیله بار دیگر ثابت کرد که در ادامه مشی قانون شکنی و فتنه انگیزی خود، عملاً آب به آسیاب دشمنان این مرز و بوم می ریزد.

در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، فتنه گران و هتاکان به شهدا و جریان مقاومت، عملاً در جبهه یزید و یزیدیان زمانه ایستادند و این گونه پرده دیگری از نفاق این جریان کنار رفت تا ملت و جوانان ایران اسلامی هر چه بیشتر پی به خباثت و رذالت این افراد ببرند.

در عظمت نقش آفرینی و تأثیرگذاری سردار همدانی همین بس که چشم فتنه را در عاشورای 1388 کور کرد و این بار در عاشورای 1401 ، نام و یاد این شهید والامقام و مظلوم، تفاله های فتنه را به معنای واقعی رسوا نمود.

لذا مداحان و هیئات مذهبی استان قم ضمن محکومیت شدید توهین اخیر از مقامات قضایی و امنیتی می‌خواهد که برخورد لازم و قاطع با این اهانت ها صورت گیرد و از آن سو از همه جریان های سیاسی و اجتماعی نیز این مطالبه ی به حق را دارد که به صورت شفاف و جدی به مرزبندی خویش با فتنه گران هتاک و بی شرم بپردازند.

از اینرو سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی از مداحان عزیز و هیئات انقلابی و مؤمن می خواهد همچون گذشته که در عرصه جهاد تبیین و بصیرت افزایی پیشگام بوده اند در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) زمینه ساز رسوایی هر چه بیشتر فتنه گران داخلی و خارجی و هتاکان به مقام شامخ شهدای والامقامی چون سردار همدانی باشند.

سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان استان قم
20 مرداد 1401

انتهای پیام/

ارسال نظرات