خبرهای داغ:
همدان-دومین جلسه هماهنگی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) بخش استانیِ همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۹۱
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، دومین جلسه هماهنگی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) بخش استانی همدان با حضور امیر ترکاشوند، مسئول سازمان، بهروز خانلری، مسئول انجمن نمایش بسیج استان، فواد ابراهیمیان، دبیر سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج و مسئولین کارگروه‌های نمایشی شهرستان‌ها و برخی از صاحب نظران عرصه تئاتر بسیج برگزار شد.

در این جلسه که در مورد هماهنگی‌های لازم و چگونگی برگزاری بخش استانی این جشنواره بحث و تبادل نظر شد، امیر ترکاشوند، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان به نوع متفاوت و موضوعات این جشنواره از جمله بیان مسائل و مشکلات جامعه با رویکرد طنز و کمدی و ایجاد نشاط در برخی موضوعات بیان و کار بر روی شهدای شاخص استان و همچنین اتفاقاتی که در ایام شیوع ویروس کرونا از جمله کمک به کادر درمان، مهار شیوع ویروس و کمک مومنانه اشاره کرد.

فواد ابراهیمیان،دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج نیز به تشریح مفصل برگزاری جشنواره پرداخته و اعضاء جلسه با نقطه نظرات و پیشنهادات خود به هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره اظهار نظر کردند.

گفتنی است؛ پایان مهلت فراخوان آثار به دبیرخانه تا پایان شهریور ماه سال جاری و ایام جشنواره و اختتامیه در ۲۰ و ۲۱ مهرماه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات