خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

هرگز از سنگر پاسداری از نظام و انقلاب عقب نشینی نخواهیم کرد

سرهنگ اصلی بیگی عنوان کرد: افتخار سپاه این است که خدمتگزار مردم است و پلاکی که به گردن پاسداران است خادمی مردم است و انشاا‌... تا آخر با این نظام عهد و پیمان بستیم همچنان که شهدای بزرگ و معزز ما این پیمان را بستند و هرگز از این سنگر عقب نشینی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۰۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست هم اندیشی و گفتگوی صمیمی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با اصحاب رسانه صبح امروز در محل سپاه شهرستان قزوین برگزار شد.

سرهنگ زین العابدین اصلی بیگی در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا و یارانش و ضمن اشاره به هفته خبرنگار و جایگاه خبرنگار و همزمانی روز عاشورا با روز خبرنگار بیان کرد: رسالتی که حضرت زینب به انجام رساند که همان رسالت امروز شما خبرنگاران است.

وی گفت: اگر روایتگری حضرت زینب(س) نبود عاشورا امروز نماد نداشت. امروز با وجود شما خبرنگاران، اقدامات مسوولان و مدافعان به ظهور می رسد و جامعه در جریان عملکردها، توانمندی ها، از جان گذشتگی ها و دیگر امور قرار می گیرد.

سرهنگ اصلی بیگی با اشاره به جسارت صورت گرفته به سردار شهید حسین همدانی بعنوان حبیب حرم اظهار کرد: حضور چشمگیر این شهید گرانقدر در دوران دفاع مقدس جزو برجسته ترین اقدامات کشور است و این اقدامات بر هیچ کسی پوشیده نیست و این جسارت ها، کوردلی مغرضانه نسبت به ساحت این شهید بزرگوار و مدافعین حرم است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در ادامه عنوان کرد: در موزه شهدای همدان، ویژگی های واقعه عاشورا و سردار همدانی بازسازی شده است. وجود دولت انقلابی سوریه مرهون رشادت سردار همدانی است. روزی که نیروهای تکفیری در یک کیلومتری حلب و سوریه بودند، حاج حسین همدانی با تعداد معدودی از سپاه اسلام در مقابل آنها ایستادگی کرده و از حرم حضرت زینب(س) دفاع کردند.

وی افزود: خیلی ها حاج حسین و حاج قاسم را در دفاع از بشار اسد می شناختند اما دفاع از اسلام برنامه امام حسین بود و سرداران رشید ما نیز با تأسی از امام حسین بدون در نظر گرفتن مرزها، هرجا سخن از دفاع از نظام و سپاه بود، حضور یافتند.

سرهنگ اصلی بیگی تصریح کرد: افتخار سپاه این است که خدمتگزار مردم است و پلاکی که به گردن پاسداران است خادمی مردم است و انشاا‌... تا آخر با این نظام عهد و پیمان بستیم همچنان که شهدای بزرگ و معزز ما این پیمان را بستند و هرگز از این سنگر عقب نشینی نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در پایان با اشاره به برخی اقدامات سپاه شهرستان قزوین گفت: در سال جاری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان بسته های معیشتی تهیه و در بین جامعه هدف توزیع شد و این خدمت رسانی و حضور در عرصه های مختلف خدمت رسانی ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها