خبرهای داغ:
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قزوین از برگزاری مسابقه عکاسی دانشجویی با عنوان «هنر عاشورایی» در جهت حفظ و ترویج فرهنگ عاشورا در این مرکز، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۰۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

قزوین_ دکتر نگار صدریا رییس مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: این مسابقه عکاسی دانشجویی به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با عنوان «هنر عاشورایی» و با موضوع نذر و نیاز، مراسم عزاداری حسینی، چهره شهر و روستا در روزهای تاسوعا، عاشورا و شام غریبان و با هدف حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی در این مرکز، برگزار شد.

وی افزود: مسابقه عکاسی«هنر عاشورایی» شنبه ۲۲ مرداد ماه سالجاری به پایان رسید که پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی، سه عکس از خانمها مریم وطن دوست، ندا کلهر و زهرا درستکار به عنوان آثار منتخب برگزیده شدند که جوایزی از طرف این مرکز به آنها اهدا خواهد شد.

رییس مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: در این برنامه حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی مورد تأکید قرار داشته و امیدواریم توانسته باشیم در راستای تشویق دانشجویان و علاقمندان، به هنر و‌ بویژه هنر عکاسی و سوق دادن آنها در این زمینه گامهای شایسته ای برداریم و در این مورد نیز مشوق علاقه مندان به فعالیت در این زمینه باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها