خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران همدان:

امروز شهدا، مشعل‌دار پیروزى و آزادى و استقلال ملت هستند

همدان-مدیر حوزه‌های علمیه خواهران همدان گفت: امروز شهدا، مشعل‌دار پیروزى و آزادى و استقلال ملت هستند و حق بزرگ آنان بر گردن ملت، بسى عظیم است و نمک‌شناسی ما در قبال شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان است.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۱۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در سومین یادواره شهدای سادات شهرستان ملایر سخنانی به بیان فضایل شهیدان و اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا پرداخت، اظهار کرد: کسانی که در راه خدا کشته شدند، اعمالشان هیچگاه از بین نمی‌رود و خدا بقای دین را با خون شهدا گره زده است.

وی تصریح کرد: امروز شهدا، مشعل‌دار پیروزى و آزادى و استقلال ملت هستند و حق بزرگ آنان بر گردن ملت، بسى عظیم است و نمک‌شناسی ما در قبال شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران همدان عنوان کرد: باید کاری کنیم که خفاشان تیره‌دل در شرق و غرب عالم بدانند که شهیدان ما همچنان در دل و اندیشه‌ ما زنده‌اند و غبار نفاق آنان نخواهد توانست این ستار‌گان فروزان را از چشم و دل ما بپوشاند.

وی در ادامه به مناسبت سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) اشاره کرد و گفت: جایگاه ویژه حضرت زین العابدین(ع) در قیام عاشورا و به خصوص پس از این واقعه خونین نشان می‌دهد که زین العابدین(ع) در عرصه جهاد تبیین، چه نقش ممتازی را ایفا کرده‌اند.

فاضلیان با اشاره به اینکه تبیین معارف الهی و جلوگیری از تحریف حقایق اسلامی از مهم‌ترین راهبردهای عملی امام سجاد(ع) پس از واقعه عاشورا بوده است، افزود: ایشان قیام عاشورا و منطق قیام حسینی را به گونه‌ای تبیین کردند که امروز نیز با استناد به بیانات و رهنمودهای حضرت سجاد(ع) می‌توانیم به خوبی به شبهات مطروحه در این زمینه پاسخ بدهیم.

این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) و هیئت سادات شهرستان ملایر برگزار شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار