میرعبدی گفت: دانش آموزان مهمترین سرمایه های جامعه هستند که رساندن آنان به مراتبی از حیات طیبه هدف غایی در آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۳۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، میرعبدی،مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در نشست فصلی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی استان  که با حضور  سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور و  مدیرکل آموزش و پرورش استان در زاهدان برگزار شد، گفت: نیروی های بسیج به عنوان ستون های انقلاب در این استان فعالیت می کنند و خوشبختانه نگاه ویژه ای نسبت به آموزش و پرورش دارند. 

وی سیره و روش بسیجیان را عمل به قرآن دانست و افزود: دغدغه جدی مقام معظم رهبری مسئله آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی را یک سرمایه گذاری می دانیم و در نظام جمهوری اسلامی که این تربیت براساس مفاهیم و ارزش های الهی انجام می شود.

میرعبدی خاطر نشان کرد: دانش آموزان مهمترین سرمایه های جامعه هستند که رساندن آنان به مراتبی از حیات طیبه هدف غایی در آموزش و پرورش است. 

این مسئول ادامه داد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری جامعه صالح از مدرسه صالح شکل می گیرد بنابراین اگر مدرسه ما صالح بشود، دانش آموزان امروز که مدیران فردای جامعه هستند، صالح خواهند بود. 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان وجود شهدایی مانند شهیدان سردار سلیمانی، حججی و ... را ناشی از تربیت نیروی انسانی براساس آموزه های وحیانی است عنوان کرد و گفت: نقطه نظرات، اهداف و سیاست هایی که در این جلسات مطرح می شود را باید در کف مدرسه اعمال کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه تصریح کرد: سرمایه ما در جامعه فرزندان ما هستند و بین فرزند ما و دیگران هیچ فرقی وجود ندارد چرا که همه در یک کشتی هستیم اگر آسیبی در این کشتی وجود داشته باشد به همه ما مربوط می شود از طرفی اگر در جامعه تعالی ارزش ها صورت بگیرد اثرات آن به همه خواهد رسید.

ارسال نظرات