استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرهنگ زیربنای توسعه است گفت: مهمترین عاملی که در توسعه هر منطقه ای نقشی اساسی دارد، فرهنگ آن جامعه است.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۶۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

به گزارش عبرنگار بسیج از زاهدان، حسین مدرس خیابانی، در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در مرحله اول شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل اهمیت فراوانی دارد که این شناسایی باید به سرعت و با درستی صورت گیرد.

وی افزود: اگر بتوانیم در مدت زمان کوتاهی بازماندگان تحصیل را شناسایی کنیم قطعاً می توانیم مراحل بعدی آموزش را نیز به خوبی برنامه ریزی کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: فرمانداران باید از همه ظرفیت های خود استفاده کنند و از طریق دهیاری ها، مراکز درمانی و خانه های بهداشت آدرس و اطلاعات تماس بازماندگان از تحصیل را به دست آورده و به اداره کل آموزش و پرورش ارسال کنند‌.

وی تاکید کرد: از همین رو فرمانداران با تشکیل جلسه فوری در هفته آینده با کمک دهیاران، مراکز درمانی و حوزه های علمیه تشیع و تسنن برای شناسایی بازماندگان از تحصیل اقدام فوری کنند.

مدرس خیابانی تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌ها و زحمات فراوانی بعد از انقلاب اسلامی در زمینه ارتقای شاخص های آموزش و پرورش در استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ساخت مدارس برای کودکان استثنایی مهم است و باید همه مردم به مراکز آموزشی دسترسی پیدا کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: اساساً هویت و موجودیت فرهنگی هر جامعه ای متأثر از نحوه آموزش و پرورش آن است.

ارسال نظرات