خبرهای داغ:
سردار فرجی:

برای رشد اقتصاد کشور تولید باید بر مبنای دانش بنیان باشد

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: برای رشد اقتصاد کشور تولید باید بر مبنای دانش بنیان باشد.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۰۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در رویداد فناورانه تا ثریا که در خراسان شمالی برگزار شد، اظهارکرد: بخشی از مشکل معیشتی امروز ما  به علت عدم توجه به فرامین مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه چندین سال است که مقام معظم رهبری بر روی مساله تولید تاکید دارند، عنوان کرد: اگر در گذشته به تولید اهمیت داده می‌شد امروز اقتصاد جامعه به مراتب بهتر بود.

سردار فرجی با اشاره به اینکه نسخه نجات بخش خارج شدن از وضعیت اقتصادی امروز توجه به تولید است، گفت: برای رشد اقتصاد کشور تولید باید بر مبنای دانش بنیان باشد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) بیان داشت: هر چقدر فاصله میان سرمایه گذاری و دانش بنیان کم شود، در جهت ارتقاع تولید گام برداشتیم.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، دفاعی، علم و فناوری پیشرفت‌های خوبی را داشتیم، افزود: دشمن به دنبال آن هست که ما را در ضعیف‌ترین حالت نگه دارد.

وی ادامه داد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی را در تمامی عرصه‌ها می‌بینیم و در آن طرف یاس، بی حالی و بی رمقی را در چهره استکبار جهانی مشاهده می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها