خبرهای داغ:
رییس دامپزشکی اسدآباد خبر داد

امحای ۳ تن مواد خام دامی غیرقابل استفاده در اسدآباد

همدان-رییس دامپزشکی اسدآباد با اشاره به بازدید از  ۲ هزار و ۶۴۰ مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی توسط بازرسین این اداره، از امحای ۳ تن مواد خام غیرقابل استفاده خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۴۳
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

حسین وثوقی‌کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از ۲ هزار و ۶۴۰ بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی توسط بازرسین این اداره خبر داد و اظهار کرد: ۱۶۵ مرکز  عرضه مربوط به دامپزشکی در سطح شهرستان اسدآباد وجود دارد که طی این بازدیدها ۶۵۰ تخلف بهداشتی اتفاق افتاده که ۳۰ مورد آن حاد بوده است.

وی از امحای ۳ تن مواد خام غیرقابل استفاده خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۵ نمونه گیری به صورت رندوم از مراکز عرضه انجام شده است.

رییس دامپزشکی شهرستان اسدآباد ضمن تشکر از همکاری خوب مسئولین ارشد شهرستان گفت: تاکنون ۵۵۴ هزار نوبت واکسن برای بیماری‌های مختلف تزریق شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی خوب اداره کل استان، امسال همه دام‌ها واکسینه می‌شوند و این در شرایطی است که سال‌های قبل فقط دام برخی مناطق حساس واکسینه می‌‌شد.

وثوقی‌کیا با بیان اینکه خوشبختانه و با تلاش مداوم همکاران،امسال کانون بیماری نداشته‌ایم، درباره سم‌پاشی گفت: از ابتدای سال تاکنون برای ۶ هزار و ۸۰۰ دام سنگین و ۲۰ هزار رأس دام سبک سم پاشی انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات