خبرهای داغ:
سیاهکلی مرادی عنوان کرد: متولیان تعلیم و تربیت و فرهنگ جامعه باید شرایط مناسبی برای ارایه خدمات مشاوره ای رایگان برای خانواده ها ایجاد نمایند.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۵۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

قزوین_تقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: رسانه در پیشبرد اهداف جامعه حقیقتا در حد معجزه کمک می کند آنچنان که یک تیتر رسانه علیه مباحث فرهنگی جامعه اثرات زیادی بر جامعه دارد و بازخورد آن بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی در مجامع مختلف می تواند باشد.

وی گفت: معتقد به این هستم که باید ارتباط گسترده ای بین آموزش و پرورش و رسانه وجود داشته باشد و اگر از این ظرفیت استفاده نکنیم ما متضرر شده ایم و بنده خود معتقد به رسانه و اهمیت کار حوزه رسانه هستم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: در خصوص تغییرات آموزش و پرورش از همه دستگاه ها به هنگام تر بوده ایم و تقریبا ۸۶ درصد روسای مناطق تغییر کرده و از بین نیروهای متعهد انقلابی انتخاب شده اند. شاخصه ها و مولفه ها ی تخصص و تعهد برای ما مهم است و ما سراغ افرادی رفتیم که به لحاظ علمی و تعهدی در سطح بالایی قرار دارند.

سیاهکالی مرادی عنوان کرد: تاکید ما این است که ما خادم ارباب رجوع هستیم و همه باید برای کار مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی تصریح کرد: تناقضات بین تعلیم و تربیت و خانواده وجود دارد و برخی خانواده ها سیاستشان با آموزش و پرورش یکی نیست. مولفه های مختلفی از جمله گروه دوستان بر فرد تأثیرگذار است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: در بحث عفاف و حجاب تمام تلاش خود را انجام می دهیم اما راه سختی در پیش داریم. بخشی از آموزش مهارت های زندگی باید از سوی رسانه ها صورت گیرد تا دانش آموز بتواند توانایی های عمومی خود را برای مقابله با مشکلات افزایش دهد.

وی افزود: متولیان تعلیم و تربیت و فرهنگ جامعه باید شرایط مناسبی برای ارایه خدمات مشاوره ای رایگان برای خانواده ها ایجاد نمایند.

سیاهکالی در پایان مرادی گفت: با همه این اوصاف تلاش ما بر این است تا بتوانیم خدمات صادقه ارائه دهیم که لازمه آن ارتباط قوی تر با رسانه هاست.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها