افتتاح مرکز خدمات جامعه سلامت روستایی شهرک اسلامیه شهرستان مهران/ پروژه آبرسانی به پایانه مرزی مهران افتتاح شد

مرکز خدمات جامعه سلامت روستایی شهرک اسلامیه شهرستان مهران با حضور « علی عسگری» معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افتتاح و به بهره برداری و و پروژه آبرسانی به پایانه مرزی مهران افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۷۲
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرکز خدمات جامعه سلامت روستایی شهرک اسلامیه شهرستان مهران به مساحت یک هزار متر و جمعیت4500 نفر را از خدمات درمانی بهره مند می کند، این مرکز دارای آزمایشگاه، بخش احیا، مراقبت سلامت، تزریقات، مامایی و سایر تجهیزات درمانی و دندانپزشکی است.

برای راه اندازی مرکز خدمات جامعه سلامت روستایی اسلامیه شهرستان مهران مبلغ 50 میلیارد ریال از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هزینه شده است.

همچنین با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، پروژه آبرسانی به پایانه مرزی مهران افتتاح شد که برای این پروژه 54 کیلومتر خط لوله و سه هزار 700 مخزن اجرا شده است.

برای تکمیل پروژه آب شرب شهر مهران مبلغ 150 میلیارد ریال توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هزینه شده است که با افتتاح این پروژه آب شرب شهر مهران، پایانه های برکت و شهید سلیمانی در ایام اربعین تامین می شود.

*بازدید معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از سردخانه دپوی آب معدنی اربعین

دکتر عسگری از سرد خانه دپوی دو میلیون آب معدنی اربعین واقع در مرز مهران بازدید کرد، در این سردخانه دو میلیون آب معدنی جهت ارائه به زائرین اربعین حسینی دپو و از ۱۹ شهریور تا ۳۱ بین زائران توزیع می شود.

وی همچنین از  سایبان۲  هزار متری پایانه برکت  بازدید کرد، برای احداث این سایه بان  8 میلیارد تومان  توسط ستاد احرایی فرمان حضرت امام(ره) هزینه شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صبح امروز یک شنبه در سفر یک روزه و به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه های اربعین وارد استان ایلام شد.

ارسال نظرات