ناصر ایمانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

مردم پاسخ درخوری به میرحسین بدهند/ سیاسیون مدعی آزادی بیان سکوت را ترجیح دادند

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهانت اخیر میرحسین موسوی به شهدا، گفت: آحاد مردم جامعه نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و پاسخ درخوری به این افراد بدهند.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۷۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

ناصر ایمانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص این موضوع که اقدامات مدافعان حرم در عرصه میدان چه نتایج و سودمندی هایی را برای عرصه سیاسی ما داشته است، گفت: بنده معتقدم به تعبیری شهدای مدافع حرم ارزش بالاتری از شهدای جنگ‌ تحمیلی دارند، زیرا این افراد در غربت و در زمان اوج شبهات علیه خودشان بی توجه به این فضاسازی‌ها به این یقین رسیده بودند که جان خود را برای اعتلا و امنیت جمهوری اسلامی فدا کنند و از همین جهت است که مجاهدان و شهدای مدافع حرم جایگاهشان بیشتر و والاتر از شهدای جنگ تحمیلی است.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا با وجود این اهمیت والای مجاهدین و شهدای مدافع حرم، برخی از سیاسیون و به طور مشخص میرحسین موسوی اخیرا توهین هایی را نسبت به این شهدا انجام داده اند، گفت: این موارد را باید یک سری عقده گشایی سیاسی و عناد و دشمنی نسبت به جمهوری اسلامی تلقی کرد.

وی افزود: تصور میکنم اگر از همه آحاد مردم سوال شود که این مجاهدان و مدافعان حرم چه نقشی در امنیت شان داشته اند، همگی بر نقش مهم این عزیزان در تامین امنیت کشور صحه می گذارند و شاهد مثال این موضوع را ما می توانیم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی ببینیم که نوعی رفراندوم عمومی برای ابراز علاقه مردم نسبت به مجاهدان و مدافعان حرم بود و اینگونه توهین ها نتیجه ای جز رو در رویی با مردم ندارد.

ایمانی درخصوص اینکه چگونه باید به این توهین ها پاسخ شایسته داد، اظهار داشت: بهترین پاسخ به این افراد این است که آحاد مردم جامعه نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و پاسخ درخوری به این افراد بدهند. هرچند در روزهای اخیر برخی از افراد سیاسی مدعی آزادی بیان که دارای بدنه اجتماعی بودند و صدایشان شنیده می شد ترجیح دادند سکوت کنند، اما غالب افراد جامعه و نخبگان نسبت به این حرکت واکنش نشان داده و پاسخ درست و شایسته ای به این عقده گشایی ها دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار