خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: خادمین این ملت، سربازان رهبری، تا آخرین قطره خون خود آماده جانفشانی برای سرافرازی میهن عزیزمان و خدمت صادقانه و بی منت به مردم شهیدپرور و ولایی بوده و هر لحظه چشمشان به اشاره و گوششان به کلام امام خامنه ای عزیز تا ظهور حضرت حجت(عج) است.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۷۹
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در جمع کارکنان سپاه امام رضا(ع) در محکومیت اهانت میر فتنه به شهید سرافراز و افتخارآفرین سردار حسین همدانی بیان کرد: رزمندگان مدافع حرم، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای حفظ دین، ناموس و خاک وطن خانه و خانواده خود را رها کردند تا شر  یزیدیان زمان را از سر حرم اهل بیت علیه السلام و این ملت کم کنند.

سرهنگ طاهرخانی افزود: جبهه حق و باطل از آدم تا آخر الزمان ادامه دارد و اکنون بار دیگر فردی از تبار یزیدیان زمان که بازیچه اربابان خود قرار گرفته همچون فتنه ۸۸ به یکی از سرداران بی بدیل این مرز و بوم جسارت کرده است.
وی اضافه کرد: مردم عزیز ما خادم و خائن به این مملکت را خوب تشخیص می دهند همچنان که در فتنه ۸۸ کسانی را که به پرچم عزای امام حسین(ع) و حامیان آنان جواب دادند در عاشورای ۱۴۰۱ نیز به جسارت کننده به سردار همدانی جواب محکم و دندان شکن دادند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز عنوان کرد: قلم به دستان مزدور بدانند با این حرکت نه تنها خللی در اراده ملت به وجود نیاوردند بلکه مردم عزیز ما حقانیت راه خود را بیشتر درک کردند.
سرهنگ طاهرخانی تصریح کرد: خادمین این ملت، سربازان رهبری، تا آخرین قطره خون خود آماده جانفشانی برای سرافرازی میهن عزیزمان و خدمت صادقانه و بی منت به مردم شهیدپرور و ولایی بوده و هر لحظه چشمشان به اشاره و گوششان به کلام امام خامنه ای عزیز تا ظهور حضرت حجت(عج) است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها