سردار ملکی : خبرنگاران با تجهیزات اندک خود در مقابله با جنگ نرم و فرهنگی در صف اول و جلودار هستند.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۰۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان، در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار به همت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و مشارکت سازمان های بسیج رسانه و بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان مازندران در جوار یادمان هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد، از خبرنگاران فعال حوزه فرهنگی و مذهبی و دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در مراسم روز خبرنگار که در جوار یادمان هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، تقارن روز خبرنگار را با عاشورای حسینی گرامی داشت و اظهار داشت: مراسم امسال روز خبرنگار، عاشورایی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این مراسم همزمان با چهل‌وسومین سال دفاع مقدس و مقاومت برگزار شده است، تصریح کرد: این دورهمی عاشورایی را با زیارت عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) متبرک کردیم و ضمن قدردانی از سربازان جنگ نرم با آرمان‌های شهدای گمنام تجدید میثاق خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه جنگ حق و باطل در عاشورا اتفاق افتاد و امروز نیز جنگ حق و باطل را شاهد هستیم، تصریح کرد: ما صدای خدامحوری داریم و پیام و اهداف ائمه و پیامبر را پیاده می‌کنیم و در این راه بزرگ با استکبار در ستیز هستیم.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان اسلام با دست خالی در جبهه خرمشهر هم مقاومت کردند و هم در آزادی این شهر مجاهدت داشتند، گفت: خبرنگاران نیز با تجهیزات اندک خود در مقابله با جنگ نرم و فرهنگی و ترکیبی در صف اول و جلودار هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران هم از فرهنگ ملت امام حسینی دفاع می‌کنند و هم با کلمات و فکر خود بر دشمن هجوم می‌برند بر لزوم توجه مسئولین به خبرنگاران تأکید کرد.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه فضای مجازی عرصه جنگ نرم دشمن است و باید به‌درستی با تولید محتوا سرباز این جبهه بود، گفت: خبرنگاران در کنار انقلاب هستند و علی‌رغم مشکلات زیاد حرکت در این مسیر حرکت را با قوت و قدرت ادامه می‌دهند.

ارسال نظرات