فرمانده بسیج مقاومت شهرستان پارس آباد خبرداد؛

اعزام بسیج اقشارشهرستان پارس آباد به اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور

فرمانده بسیج مقاومت شهرستان پارس آباد ازاعزام بسیج اقشار شهرستان پارس آباد به اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۱۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

اعزام بسیج اقشارشهرستان پارس آباد به اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سرهنگ علی پیر جاهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج اقشار شهرستان پارس آباد در قالب یک اتوبوس به  تعداد 45 نفر به شمالغرب کشور  اعزام شدند .

وی افزود: این کاروان به مدت 2 روز از یادمانهای ، شهید مهدی باکری ، تمرچین و...دیدار و بازدید خواهند کرد؛ اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی، انقلابی و ارزشی بسیار اثربخش است.

فرمانده بسیج شهرستان پارس آباد با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی رزمندگان ما نبود در دوران دفاع مقدس به هیچ موفقیتی نمی رسیدیم گفت: اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی، انقلابی و ارزشی بسیار اثربخش است و می تواند آثار تربیتی فوق العاده ای برای اقشارداشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی را رقم زده است  ادامه داد : در این راستا وظیفه بسیجیان روشنگری در جامعه و جهاد تبیین است چرا که نظام اسلامی ایران خدمات ارزنده‌ای داشته است و باید این خدمات برای همه بازگو شود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با اشاره به هدف برگزاری اردوی راهیان نور، عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نورنشرارزش‌های دفاع مقدس وفرهنگ ایثار و شهادت درجامعه است.

وی با بیان اینکه اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور امسال با توجه به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری پررنگ تر از گذشته است، ادامه داد: راهیان نور بهترین فرصت برای انجام جهاد تبیین است.

فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد گفت: بسیج اقشار از اولین گروه هایی است که به کمک مردم می آیند، گروه های جهادی، بسیجی و انقلابی هستند که این موضوع در خور تحسین است.

وی پیشرفت و دستاوردهای کنونی کشور را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و ادامه داد: شهدا با هدف حفظ اسلام و انقلاب اسلامی و صیانت از خاک میهن و اطاعت از فرامین امام خمینی (ره) در جبهه‌های جنگ حضور یافتند و جان خود را به انقلاب هدیه دادند.

پیرجاهد با بیان اینکه  بسیج اقشاردر راهیان نور از نزدیک با واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم اردوهای راهیان نور به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

خبرنگار:اشرف دادده

ارسال نظرات