معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم (ع):

راهیان نور نسل جوان را مقابل جنگ نرم دشمن مصون می کند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اردوهای راهیان نور را یکی از عوامل مصونیت بخش به نسل جوان مقابله جنگ نرم دشمن دانست.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۳۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با مدیریت معاون هماهنگ کننده سپاه استان برگزار و پیرامون برگزاری اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور هم اندیشی و تصمیم گیری شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور بعنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی اظهار کرد: راهیان نور نسل جوان را مقابل جنگ نرم دشمن مصون می کند.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی با تأکید بر غنی سازی محتوایی اردوهای راهیان نور، افزود: استفاده از راویان مجرب دفاع مقدس و تحقق جهاد تبیین در قالب این اردوها می تواند بخش بزرگی از توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی سازد.

وی، با اشاره به همراهی نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی، گفت: جوانان و نوجوانان تشنه حقیقت هستند و باید دستاوردهای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس با روایت صحیح در اختیار آنان قرار گیرد.

گفتنی است؛ اردوهای راهیان نور دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری از هفته آینده آغاز و جمعی از دانشجویان علاقه مند از مراکز آموزش عالی استان عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و شمالغرب کشور می شوند.

ارسال نظرات