خبرهای داغ:
تبریز- هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی با حضور شرکت‌هایی از هفت کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۶۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این نمایشگاه از امروز (سه شنبه) تا ۲۸ مرداد در سالن های پروین اعتصامی و آذربایجان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دایر بوده و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۱ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.

در این نمایشگاه شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، فارس، کرمان، قم، البرز، گلستان، خراسان رضوی، یزد و زنجان و شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، آمریکا، سوئیس، مالزی، هندوستان، ایتالیا و چین در قالب نمایندگی شرکت دارند.

این نمایشگاه در زمینه های انواع تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تجهیزات بیمارستانی، ابزار جراحی تخصصی و زیبایی، تجهیزات ارتوپدی، لوازم و البسه پزشکی، اتوانالیزر بیوشیمی، کیسه های یخ ژله ای، تولید انواع محلول های دارویی، پک های جراحی و تجهیزات اتاق عمل، سیستم های تامین برق سالم و دستگاه های ساکشن جراحی دایر شده است.

در این نمایشگاه هتلینگ بیمارستانی، ارایه کننده انواع تجهیزات مکانیزه نظافت، دستگاه های لیزر، تصویربرداری، هوشمندسازی بیمارستان، کالای پلاستیکی پزشکی، دستگاه بیهوشی و پمپ سرنگ، انواع بند و گاز پزشکی و منسوجات بی بافت، تجهیزات پزشکی پوست، مو و زیبایی به نمایش گذاشته شده و شرکت های دانش بنیان، طراح، تولید کننده و صادرکننده تجهیزات پزشکی شرکت دارند.

در مدت برگزاری این نمایشگاه همایش های تخصصی در سالن شمس تبریزی نمایشگاه برگزار می شود.

ارسال نظرات