آیین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی و معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام و مدیران ارشد سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۹۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام با گرامیداشت ایام ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادارشان گفت: امیدواریم با تاسی از عاشورا و روزهای ماه محرم به عنوان پاسدار عاشورائی عمل بکنیم. ما معتقد هستیم عاشورا تا قیامت ادامه خواهد داشت. باید به شکلی عمل کنیم که خود را در اردوگاه امام حسین علیه السلام ببینیم.

 

سردار غیاثی افزود: امروز اقامه عزای با معرفت را از خداوند متعال بخواهیم چرا که عزاداری بی معرفت باعث لطمه به نام اهل بیت می شود. گاهی در این ایام ما به سر و سینه می زنیم ولی متاسفانه در زندگی فردی و اجتماعی خود از اهداف کربلا دور هستیم.

 

سردار غیاثی ادامه داد: ماه محرم ماه روشنگری و تبیین است. از مهمترین دستاورد ها و کارکردهای ماه محرم تربیت شیعه تراز در عصر ظهور، مانند شهید حاج قاسم سلیمانی است. شيعيانی که در مکتب اهل بیت علیهم السلام رشد کردند و امروز الگوی جوانان ما هستند. 

 

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: از جمله مهمترین اهداف قیام امام حسین علیه السلام احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر است. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، در حال حاضر بزرگترین معروف، حفظ نظام و انقلاب اسلامی است. 

 

سردار غیاثی بیان داشت: این رزق بزرگی است که خداوند متعال پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را براساس قانون نصیب ما کرده است که بتوانیم از بزرگترین معروف یعنی حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران حراست و پاسداری بکنیم. ما معتقد هستیم جدال حق و باطل دائمی است. ما چون در مبانی با استکبار جهانی مشکل داریم هیچ گاه در یک نقطه به اشتراک نخواهیم رسید. چون آن ها و دشمنان این نظام، اسلام ناب را نشانه گرفته اند. 

 

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: هر روزی که می گذرد توطئه های دشمن بیشتر می شود. خدا را شاکریم که همیشه شرایط ما رو به جلو بوده است. باید هوشمندانه در راه پاسداری از انقلاب گام برداریم. پاسدار انقلاب بودن برای ما یک فرصت است. باید از خود مراقبت کنیم و تلاش مخلصانه را سرلوحه اعمال خود قرار بدهیم. انسانی می تواند در مقابل هجمه ها پایداری کند که از تقوای لازم برخوردار باشد. باید همیشه خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانیم. 

 

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام اظهار داشت : باید همواره آمادگی های خودمان را بالا ببریم. ما نباید اراده دشمن را بپذیریم. ما دو راه بیشتر نداریم یا قدرتمند و قوی باشیم و یا اراده دشمن را بپذیریم امروز بحمدالله قدرتمند و قوی هستیم و با وجود هجمه های دشمن از اقتدار امنیتی برخوردار داریم که این را مدیون راهبریهای ولایت فقیه می دانیم.

 

 وی افزود: ما باید نعمت ولی فقیه را قدر بدانیم. به علت وجود و حضور ولی فقیه است که انقلاب ما مسیرش را به درستی طی می‌کند. 

 

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر افراسیابی به سمت جانشینی فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام و سرهنگ پاسدار محمد ابراهیم اصلی به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام معرفی شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها