فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
سردار «شاکرمی»، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در یادواره شهید هاشم منتی و شهدای عملیات والفجر ٣ که در مهران برگزار شد، گفت: شهید هاشم منتی موسس اطلاعات و عملیات است.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۲۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، ادواره شهید هاشم منتی و شهدای عملیات والفجر ٣ ، اظهار کرد: من ندیده عاشق شهید هاشم منتی هستم و ایشان در رویاهای من است.

سردار« جمال شاکرمی» تصریح کرد: ایشان شهیدی هستند که موسس اطلاعات و عملیات است. ایلام، مهران، اقوام، آشنایان و بلکه کشور همه باید شهید منتی را بشناسند و باید برای ایشان کنگره گرفت.

وی افزود: شهید منتی یک فرمانده تمام قد بود و به عقیده من اگر ایشان شهید نمی شدند و می ماند هم طراز سردار قاسم سلیمانی و شهید همت بود.

سردار شاکرمی بیان کرد: فرزندان ما باید از شهید منتی یاد بگیرند و شهید منتی را الگوی خود قرار دهند، ایشان آبرو و عزت ایلامیان است و تاج عزت بر سر ما گذاشتند.

گفتنی است این یادواره،  با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان، ایلام، حجت الاسلام امینی امام جمعه مهران، مسولان شهرستان، خانواده محترم و معزز شهید منتی، یادگاران و فرماندهان عملیات والفجر ٣ در مهران برگزار شد.

ارسال نظرات