کد خبر: ۹۴۵۱۵۷۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر طی پیامی سالروز  بازگشت  آزادگان به میهن اسلامی ایران را تبریک گفت.

 

شرح پیام به شرح زیر می باشد:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شدو یادآور ایامی است پر از شور وشادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند.

 

 

قفس تنگ اسارت نه تنها کبوتران ایثار و رشادت را از پای نیانداخت، بلکه آنان را آبدیده و سفیران سربلند ایران اسلامی نمود تا صدای آزادگی و آزادیخواهی و مبارزه با ظلم و سرسپردگی را از همان سیاه چال های بعثی به گوش جهانیان برسانند.

 

 

خاطره ی از دست دادن همسنگران و هم رزمانشان در جبهه ها و شکنجه های تمام نشدنی بعثی های جنایتکار هیچ گاه آرمانشان را تزلزلی نبخشید و غنیمت و فرصتی شد تا امروز شاهد آزادی، امنیت و سربلندی و افتخار ایران اسلامی باشیم.

 

 

اینجانب ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، به ویژه به خانواده معظم شهدا و آزادگان سرافراز شهرستان دیر این سرو قامتان صبر و استقامت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

 

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی

 فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات