فرماندار تنگستان درپیامی ۲۶مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز را میهن اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۰۵
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،احمدلطفی فرماندار شهرستان تنگستان درپیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست وششم مردادماه سال ۶۹ برای ملت قهرمان ایران، روزی لبریز از نشاط، شور و شوق وصال واشتیاق بود.خاطرات شیرین آن دوران، همواره در اذهان ماندگار مانده است.

روزهایی که اشک شوق دیدار، از دیده گان جاری بود و زیارت عزیزان از سفر برگشته، خستگی سال ها فراقشان را از تن و جانمان می زدود.

آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری مردانی است که با ایستادگی و مقاومت سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمود و قدرت های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند. این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد.

اینجانب سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را به این عزیزان و خانواده های محترم شان به خصوص آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

احمد لطفی

فرماندارتنگستان

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات