تبریز- معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی نزاجا گفت: ما باید در حوزه فرهنگی طوری فعالیت کنیم که دشمنان همچنان‌که به لحاظ نظامی جرأت تعرض به مرزهای کشورمان را ندارند، جرأت تهاجم فرهنگی را هم نداشته باشند.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۰۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ‌دوم محمدصادق سالخورده  در ادامه بازدید از یگان‌های منطقه شمالغرب کشور، روز گذشته در پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز حضور یافت و ضمن بررسی برنامه‌های فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی این پایگاه، با سرهنگ خلبان «بهروز سلیمانی» فرمانده پایگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین در جمع کارکنان پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز اظهار داشت: امروز دشمنان تهاجم فرهنگی گسترده و همه‌جانبه‌ای را علیه نظام و کشورمان ترتیب داده‌اند؛ لذا ما باید در حوزه فرهنگی طوری فعالیت کنیم که دشمنان همچنان‌که به لحاظ نظامی جرأت تعرض به مرز‌های کشورمان را ندارند، جرأت تهاجم فرهنگی را هم نداشته باشند.

امیر «سالخورده» تاکید کرد: این هدف تنها با کار و تلاش جهادی و کارشناسانه در حوزه فرهنگی و فضای مجازی و شناخت فرصت‌ها، تهدیدات و آسیب‌ها و انجام برنامه‌ریزی و اقدامات مؤثر و به‌موقع محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها